עיריית ירושלים תקים בריכה עירונית חצי אולימפית בשכונת ארמון הנציב



הבריכה תתופעל על ידי המנהל הקהילתי ותוקם בסמוך לבית הספר התיכון ע"ש סליגסברג ותהיה באורך 25 מטרים. כך תשרת הבריכה את גם את תלמידי בית הספר במסגרת פעילויות שונות

התוכנית אושרה במועצת העיר והינה במסגרת פעילות העירייה להגדלת ההשקעה העירונית במוסדות התרבות והפנאי בעיר, ועלותה מוערכת בלמעלה מ 33 מיליון שקלים.

המימון לבניית הבירה יינתן בהשקעה משותפת של עיריית ירושלים, הקרן לירושלים ומפעל הפיס.

בניית הבריכה בארמון הנציב מצטרפת לפעילות העירונית הגוברת להגדלת היצע מתקני הספורט והפנאי בירושלים ובשנים האחרונות שופץ איצטדיון טדי, נסתיימה בנייתו של היכל הכדורסל "פיס" ארנה, הוקם סקייט בפארק, הסתיימה בנייתו של פארק המסילה, והוצבו ברחבי העיר עשרות מוקדים של מתקני הכושר במרחב הציבורי, ובפארקים הציבוריים: גן סאקר וגן פעמון הדרור. ומתכננת הצבתם של עוד מתקנים נוספים.

כמו כן, גם כמות אירועי הספורט בבירה גדלה מאוד בשנים האחרונות ובנוסף למרתון, שמתקיים מידי שנה, מתקיימים גם מרוצי אופניים בינלאומיים, מופע פורמולה, מירוץ הגן הבוטני וכן הושלם פרויקט הקמת שבילי אופניים מסביב לעיר.

ראש העיר, ניר ברקת: "בשנה האחרונה השקיעה העירייה משאבים נכרים בשכונות העיר ובסביבה הקרובה לבית. אנו פועלים בכלל התחומים ניקיון, תשתיות, שיפוץ מגרשי ספורט, הקמת גינות שכונתיות, ספריות ומרכזי מסחר ופנאי. הקמת הבריכה בשכונת ארמון הנציב היא דוגמא נוספת לפעילות הענפה שמתקיימת לשיפור איכות החיים של תושבי הבירה".

 

תמונה: (אילוסטרציה) flash 90



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה