דני לומס שנדקר אתמול בפיגוע בסופר "הלכתי לעשות קניות לשבת"



דני לומס בן 49 ואב לחמישה פונה אתמול לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שנדקר בראשו בזמן שעשה קניות בסניף רמי לוי במישור אדומים היום הוא סיפר "בהתחלה לא הבנתי שמדובר במחבל חשבתי שזה סתם איזה מטורף"

אתמול בסמוך לשעה 16:24 התקבלו קריאות במד"א על פיגוע דקירה במתחם קניות "רמי לוי" בשדרות החברה הכלכלית במישור אדומים.  עם קבלת הקריאות הוזנקו למקום חובשים ופראמדיקים כונני מד"א אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א. 

דני לומס מנופי פורת נדקר בראשו על ידי המחבל , כעת הוא מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם במחלקה הנוירו כירורגית. היום (יום ה') הוא סיפר על פיגוע "הלכתי לסופר לעשות קניות לשבת, הלכתי לבחור יין טוב לכבוד השבת ועמדנו שני אנשים ליד מדפי היינות ובזווית העין אני רואה משהו ניגש אל האדם שעמד לידי ונראה היה לי שהוא חובט בו עם חפץ כלשהו אבל התוקף לא צעק וגם היהודי שהותקף לא השמיע קול אז חשבתי שזה סוג של התקפת אמוק והסתובבתי כדי להפריד בין השניים. תוך כדי הסתובבות התוקף חבט בי בראש וכשהוא הניף את היד ראיתי שהוא מחזיק סכין ענקית, גם בשלב הזה עוד לא הבנתי שזה מחבל עדיין חשבתי שזה סתם איזה מטורף וצעקתי ״רוצח רוצח״ . המחבל הסתובב וברח התחלתי לרדוף אחריו בזמן שאני ממשיך לצעוק ״ רוצח רוצח״ בשלב הזה הוא חלף על פני אחד הקונים בחנות ונכנס לתוך אחד המעברים, אותו קונה שלף אקדח דרך אותו ורץ בעקבות המחבל ואז שמעתי יריה. בשלב זה כבר הרגשתי לא טוב ופניתי אל עבר הקופות בניסיון לצאת לשאוף קצת אוויר ליד הקופות פגשה אותי מכרה. היא שאלה אותי אם להזמין אמבולנס? אמרתי לה תתקשרי למשטרה ועכשיו ראיתי שהיא מחווירה מאוד והבנתי שכנראה אני לא נראה משהו. לקחתי את הכיפה ולחצתי על הפציעה המדממת בראש, בשלב הזה הבחור עם האקדח השתלט על המחבל ותוך דקות ספורות הגיעו כוחות הביטחון אני והפצוע השני פונינו לבית החולים".
האדם השני שנפגע הוא זוהר לומר, פראמדיק מד"א המתגורר בסמוך ובאותה עת ערך קניות במקום ונפצע מדקירות בראש וביד. 

 
ד"ר ש' לוריא, מומחה בכירוגיה של היד בהדסה, שניתח אתמול את זוהר אמר "הניתוח ארך כשעתיים, ובמהלכו טיפלתי בשבר פתוח וחתך בגידים. הניתוח הסתיים בהצלחה רבה וכעת זוהר יעבור תהליך אינטנסיבי לשיקום היד אשר ימשך מספר חודשים".
 
תמונה: באדיבות דוברות הדסה 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה