ישעיה הורביץ, שנפצע בפיגוע באלון שבות קיבל תעודת הוקרה



מפקד מרחב חברון נצ"מ ישראל טל, וסגן ראש המועצה האזורית גוש-עציון, משה סוויל העניקו אתמול תעודת הוקרה לישעיה הורביץ שנאבק במחבל שרצח את דליה למקוס בצומת אלון שבות

מפקד המרחב, נצ"מ ישראל טל וסגן ראש מועצת גוש עציון, משה סוויל, הגיעו לבית החולים הדסה עין כרם בו מאושפז ישעיה ושיבחו את הורוביץ על גבורתו ועל אומץ הלב שהפגין.

ביום שני (10.11) אחרי הצהריים תוך כדי נסיעה בצומת זיהה ישעיה מחבל תוקף את דליה ז"ל. ישעיה יצא מהרכב והחל להיאבק במחבל ולהרחיקו ממרכז הצומת על מנת שלא יוכל לפגוע בעוברי אורח נוספים, ומנע בכך אסון גדול יותר.

כזכור, הורוביץ פונה ביום הפיגוע להדסה עין כרם כשהוא סובל מדקירות רבות ונותח על ידי פרופ׳ אבי ריבקינד, מנהל האגף לרפואה דחופה ומרכז הטראומה בהדסה. כעת הוא קיבל תעודת הוקרה על כך שהפגין נחישות ונלחם עם המחבל.

מפקד המרחב שהגיע באופן מיוחד לבית החולים, ציין לשבח את פעולתו של ישעיה ואמר כי "מעשה הגבורה שלו ואומץ הלב שהפגין ראויים להערכה", הוא איחל לישעיה איחולי החלמה וברך אותו שיחזור לביתו ולעבודתו במהרה.

משה סוויל, סגן ראש המועצה האזורית גוש-עציון: "המסירות, האומץ והגבורה שהפגין ישעיה, הם דוגמה נוספת לאופי המיוחד של תושבי הגוש. אנו מאחלים לישעיה רפואה שלמה ושיחזור לחיק משפחתו במהרה, ומקווים ופועלים על מנת שתושבי הגוש יבטאו את גבורתם במעשים של צמיחה ושמחה".


הפיגוע אירע ב-10 בנובמבר בצומת הגוש, 
ובו נרצחה דליה למקוס, בת 26 לאחר שמחבל יצא מרכב ותקף את הממתינים בטרמפיאדה בצומת הכניסה ליישוב אלון שבות בגוש עציון. 

תמונה: דוברות מועצה אזורית גוש עציון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה