פיגוע דקירה בסניף רמי לוי במישור אדומים



מחבל נכנס היום (יום ד') לסניף רמי לוי במישור אדומים ודקר שני בני אדם. אחד הקונים, מאבטח בתפקידו, ירה לעבר המחבל. הפצועים שניהם במצב בינוני פונו לבית החולים הדסה עין כרם

פלסטיני חמוש בסכין דקר היום (יום ד') שני ישראלים בסניף רמי לוי באזור התעשייה הסמוך למעלה אדומים. הפצועים פונו לבית החולים הדסה עין כרם, מצבם מוגדר בינוני.
 
חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהגיעו לזירה העניקו לשני הפצועים מהדקירות טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים. הפצועים מטופלים בחדר הטראומה של בית החולים. שני נפגעי חרדה מהאירוע פונו גם כן לבית החולים.

פרמדיק מד"א פאדי בדארנה, שהגיע למקום, סיפר: "סמוך לקופות היו שני פצועים כבני 50 בהכרה מלאה עם דקירות בפלג גופם העליון. הם סיפרו לנו שבעת שהיו עסוקים בקניות, הם הופתעו על-ידי מחבל שהתפרץ למתחם ונדקרו. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני במקום ופינינו אותם לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".
 

אריאל בן דוד, מתנדב איחוד הצלה שהגיע למקום, סיפר. "נכנסתי לחנות יחד עם מתנדבים נוספים והענקנו טיפול רפואי ראשוני לשני נפגעים מדקירה בפלג גוף עליון שהיו בהכרה מלאה", תיאר. "למרבה הנס לא היו נפגעים נוספים באירוע".

רמי לוי, הבעלים של הרשת אמר "אני יודע שהשומר שלנו ירה בו אולי הוא לא נהרג. אני לא יודע אם זה בתוך הסופרמרקט או בכניסה. יש שני פצועים שמה. אנחנו נערכים בהתאם לחוק. אם זה היה במישור אדומים זה יכול להיות בתל אביב. זה לא עובד שלנו זה מחבל שבא מהחוץ".

ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, "לצעירי הרב גל הטרור האחרון המתרחש ברחבי המדינה, ובירושלים רבתי בפרט, אינו פסח גם על העיר שלנו. מחבל נכנס לסניף רמי לוי ודקר שני אנשים, לשמחתנו המאבטח הגיב במהירות ופנטרל את המחבל. האירוע הסתיים עם נשי פצועים ואני מאחל לשניהם החלמה מהירה. ומשבח את פעילותו של המאבטח שמנעה את פעילותו של המפגע. בימים כתיקונם יש דו קיום סדיר בין העובדים היהודים והערבים. אני קורא לרשות הפלסטינית לעצור את ההסתה, ךהרגיע את השטח ולטפל במסיתים ביד קשה, אחרת 2500 עובדים לפסטינאים ימצאו עצמם ללא מקור פרנסה, אם נראה שהפלטסינאים מחריפים את המצב נפעל בהתאם". 
 
עוד הוסיף כשריאל "בעקבות האריועים האחרונים בירושלים הועלתה רמת הכוננות בעיר, תגברנו את האבטחה בכל רחבי העיר ובאזור התעשייה. אנחנו נתחקר את האירוע ונפיק לקחים". 
 
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה