עיטור המופת יוענק לרס"ר זידאן סיף ז"ל, שנהרג בפיגוע בהר נוף



המפכ"ל, רנ"צ יוחנן דנינו, נפגש היום (יום ד') עם בני משפחת סיף ואמר להם כי הוחלט להעניק לו את עיטור המופת על תפקודו בסיכול הפיגוע; "זידאן היה שוטר לתפארת וגאווה גדולה למפקדיו"

עיטור המופת יוענק לרס"ר זידאן סיף ז"ל, שנהרג בעת שהסתער על המחבלים בבית הכנסת בירושלים – כך סיפר היום (יום ד') המפכ"ל, רנ"צ יוחנן דנינו, במהלך ביקור תנחומים שקיים בביתו של רס"ר זידאן סיף ז"ל בכפר ג'ת-יאנוח. רס"ר סיף נהרג בפיגוע בבית הכנסת בשכונת הר נוף בירושלים, בעת שחירף נפשו להצלת חיים.

"זידאן היה שוטר לתפארת וגאווה גדולה למפקדיו", הדגיש רנ"צ דנינו. לדבריו, "ככל שמתעמקים באירוע בולטת גבורתו של זידאן, שתפקד כגיבור ושיקף בצורה מעוררת כבוד את ערכיה ומטרותיה של משטרת ישראל בשמירה על הסדר, הביטחון והשקט הציבורי לאזרחי ישראל כערך עליון". 

אל המפכ"ל התלוו בביקור מפקד מחוז י-ם ניצב משה (צ'יקו) אדרי, מפקד מחוז צפון, ניצב זהר דביר, ראש אגף משאבי אנוש, ניצב ירון בארי ומפקדים וקצינים נוספים ממחוז ירושלים.

לאחר מכן המשיך המפכ"ל לביקור בבית משפחתו של רפ"ק ג׳דעאן אסעד ז״ל, במלאת 30 ימים למותו. רפ"ק אסעד נהרג בפיגוע הדריסה בירושלים שאירע בתחילת החודש שעבר. לביקור זה התלוו גם מפקד משמר הגבול, ניצב עמוס יעקב, ונציגים מפלוגתו של ג׳דעאן. במהלך הביקור העניקו המפכ״ל ומפקד מג"ב להוריו ולאלמנתו של ג׳דעאן סמלים אותם ענד, המייצגים את שירותו במשמר הגבול לאורך השנים.

 

תמונות: חטיבת דובר המשטרה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה