שקע ותקע מגיעים לקמפוס



בכירי חברת החשמל מרצים במכללה האקדמית הדסה בירושלים. כולנו כבר מכירים את שקע ותקע. ומה לגבי מצב משק האנרגיה? מה לגבי סכנות הסייבר? מה לחשמל ורגולציה? "חשמל בקמפוס", בא לענות על שאלות אלו ואחרות

לראשונה, בכירי חברת החשמל מגיעים למכללה האקדמית הדסה בירושלים לסדרת הרצאות בפני הסטודנטים שהראשונה שבהן תתקיים היום (יום ד'). 

היוזמה לשיתוף פעולה עם האקדמיה, בכלל ועם המכללה האקדמית הדסה ירושלים בפרט, עלתה מתוך רצון לחשוף בשקיפות בפני דור העתיד, ציבור הסטודנטים, שעתיד להשתלב בעולם העבודה בתום הלימודים, את מדיניות החברה ופעילותה בשלל תחומים.

הפרויקט מפגיש בין בכירי חברת החשמל ובין סטודנטים מתחומים שונים כמו פוליטיקה ותקשורת, ניהול ועוד, שלא מתכוונים לצאת "פראיירים" וישאלו את השאלות המאתגרות הקשורות למצב משק האנרגיה בישראל ובנושאים החמים שעל סדר יומו. 

בכירי החברה ישתפו, בגובה העיניים, בידע, בניסיון המקצועי, בחזון ובאסטרטגיה של החברה לשנים הבאות.  זאת, במסגרת של הרצאות אורח בפני ציבור הסטודנטים שבחרו ללמוד, להתפתח ולפעול בקמפוס בירושלים במיוחד. ההרצאות של בכירי החברה יחשפו בפני הסטודנטים את פעילות החברה להשגת ביטחון אנרגטי, את האסטרטגיה העסקית של החברה בארץ ובחו"ל, לרבות מיזמים חדשים כמו הסיבים האופטיים (המקרבים את הפריפריה למרכז), אנרגיות מתחדשות, רגולציה,  וכן, מנהיגות עסקית המקדמת העסקה רב גונית  מתוך מדיניות של אחריות חברתית קהילתית. בהמשך, מתוכננות סדרות של הרצאות דומות, במגוון תחומים, במכללות נוספות בפריפריה.  

ההרצאות תשתלבנה במסגרות הלימודים האקדמאיות ובפעילויות נקודתיות להעשרת הידע של הסטודנטים כמו למשל הפסקה פעילה,  והרצאות אורח בחוגים השונים במכללה.

מועדי המפגשים:

יום רביעי, ה- 3 בדצמבר, י"א כסלו, תשע"ה. מפגש עם מנהל אגף משאבי אנוש חברת חשמל, עמית אוברקוביץ.

יום  שלישי, ה- 30 בדצמבר, ח טבת, תשע"ה, מפגש עם דוברת חברת חשמל,  דליה בודינגר.

יום שני, ה- 5 בינואר, י"ד בטבת, תשע"ה, מפגש עם יו"ר חברת החשמל, יפתח רון-טל.

יום שלישי, ה- 6 בינואר, ט"ו בטבת, תשע"ה, מפגש עם סמנכ"ל רגולציה חברת חשמל, אורן הלמן.

 

תמונות: דוברות חברת חשמל 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה