עו"ד תמיר דיין נבחר לראש מינהל הפיתוח בעיריית ירושלים



עו"ד תמיר דיין נבחר ונכנס לתפקידו כראש מינהל הפיתוח החדש בעיריית ירושלים אשר יעסוק בפיתוח העסקי-כלכלי ונכסי של העיר ירושלים

עו"ד תמיר דיין, אשר שימש בעבר כמנכ"ל ויו"ר של חברות בינלאומיות המייצרות ומייצאות ציוד רפואי, ואשר שימש עד לאחרונה כיו"ר חברת ווייסמד ויו"ר חברת פירסט קייר פרודקטס, נבחר לעמוד בראש מינהל פיתוח בעירייה, שיעסוק בפיתוח עסקי כלכלי ונכסי של ירושלים.

עו"ד תמיר דיין, בעל תואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת תל-אביב ובעל תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית, הקים בעבר משרד עורכי דין עצמאי ובמשך למעלה מעשור מילא תפקידים בכירים בחברות בינלאומיות של היי-טק וציוד רפואי, בין היתר בחברת ג'ונסון אנד ג'ונסון מדיקל בישראל והיה מנכ"ל חברת פרסיס מדיקל.

במסגרת תפקידו כראש מינהל פיתוח בעירייה, יהיה דיין אחראי על פיתוח נושאי תעסוקה ועסקים, נכסי עירייה ומבני ציבור, כלכלה אורבנית וטכנולוגיה עתידית לשיפור השירות לתושבים. דיין יהיה הראשון לעמוד בראש המינהל החדש ובכך תהיה לו השפעה משמעותית על עיצובו וביסוסו כמינהל מוביל ומתקדם, אשר יעסוק באבני דרך קריטיות להמשך התנופה ולפיתוחה של ירושלים.

במסגרת המערך הארגוני החדש בעיריית ירושלים, יעסוק המינהל החדש בפיתוח וקידום כלכלי ועסקי בעיר, פיתוח תעסוקה, תכלול של כלל הגופים הממשלתיים, של המגזר השלישי ושל המגזר הפרטי, הפועלים בתחום פיתוח כלכלי ועסקי בגבולות העיר ירושלים, פיתוח כלכלי של נכסי העירייה ופיתוח טכנולוגי של שירותי העירייה והתאמתם למציאות המודרנית, באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים כמו אפליקציות סלולאריות, שירותי ענן באינטרנט, וכלי ניהול שליטה ובקרה מתקדמים במסגרת אימוץ טכנולוגיות SMART Cities  .

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ברך את עו"ד דיין על זכייתו במכרז "ניסיונו המגוון של דיין יהיה בעל ערך בתפקידו החדש ויסייע בהקמת המינהל החדש ותרומתו למינופה ופיתוחה של העיר ירושלים. אני רואה במינהל פיתוח ובעומד בראשו כמי שיקדמו את ירושלים לאתגרים חדשים ומאחל הצלחה רבה לתמיר דיין עם כניסתו לתפקיד."

מנכ"ל עיריית ירושלים, עו"ד אמנון מרחב אשר קידם את הקמת המינהל החדש הוסיף כי "נבחר האדם המתאים להובלת ומימוש היעד האסטרטגי שהציבו ראש העיר והנהלת העירייה לפעול לפיתוח העסקים והכלכלה בעיר יחד עם פיתוח מקורות תעסוקה, הכנסת טכנולוגיות חדישות לעבודת העירייה ותכנון וניהול נכסי העירייה ומבני הציבור בעיר שיאפשרו את המשך פיתוחה."

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה