יו"ר ועד מנהלי המחלקות בהדסה: "ההנהלה ונשות הדסה חוטאות להסכם"



המשבר נמשך: הבוקר( יום ה') ועד רופאי הדסה החליט לשבות במשך שעתיים, לטענתם השביתה היא על מדיניות הנהלת הארגון כלפיהם

נמשכות המחלוקות בבית החולים, היום (יום ה') החליטו הרופאים לשבות במשך שעתיים וזאת בשל גל המתפטרים האחרון של הרופאים וגם כי לטענתם ההנהלה לא מקיימת את ההסכם שנחתם.  יו"ר ועד מנהלי המחלקות בבית החולים, פרופסור דרור מבורך אמר הבוקר (יום ה') "אני דווקא אופטומי לגביי המצב של הדס,  בית החולים באמת בית חולים מפואר עם אנשים נפלאים שרוצים לשרת את הציבור. 
הרפואים חתמו על הסכם הבראה מתוך רצון גם לתת מעצמם,  אך במשך ארבעת החודשים האחרונים ההנהלה ונשות הדסה חטאו והם לא מקיימים את ההסכם. הם פוגעים ברופאים ואנחנו קוראים לזירוז ואכן נבחר יו"ר דריקטוריון. אנחנו רוצים ביטוח רפואי תקין ולשמור על מוסד תקין. ולצערי מקשיבים לנו כשאנחנו שובתים שעתיים, והשביתה נעשית עם תשומת לב אדירה להקשיב לחולים יש הרבה אור בקצה המנהרה".

מהדסה נמסר בתגובה " לאור ההשבתה החלקית שנוקטים חלק מהוועדים בהדסה, יש להדגיש כי מרבית רופאי הדסה אינם שובתים וחדרי הניתוח פועלים כסדרם. 
מהנהלת הדסה נמסר, כי אנו קוראים למיעוט השובת לבטל את ההשבתה. אל תהפכו את הדסה לנמל אשדוד. הדסה עולה על מסלול שיקום ומרבית הרופאים והעובדים רוצים רק להתרכז בעבודה. כל מי שהבית הזה יקר לו צריך לבוא אל שולחן הדיונים. 
נמשיך לנהוג באחריות ולממלכתיות למען החולים ולמען הדסה". 

במהלך השביתה במהלכה יינתנו רק טיפולים מצילי חיים. מרפאות החוץ לא ייפתחו לפני סיום השביתה, וביקורי הרופאים במחלקות בהם מאושפזים חולים שאינם בסכנת חיים לא יתקיימו בשעות השביתה.

תמונה: flash 90 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה