כתב אישום: מורה מביתר עלית בן 32 ביצע מעשים מגונים בתלמידיו



פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה הבוקר (יום ד') בבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אהרון שלמה ליסון בן 32, בגין מעשים מגונים שביצע בשלושה קטינים שהיו תלמידיו בעת שהיה מחנך בתלמוד תורה בביתר עלית

על פי האישום הראשון במספר רב של מקרים בין שנת 2009-2011 ביקש ליסון מאחד מתלמידיו להגיע לביתו ולעזור לו בנושאים שונים, אז היה הנאשם מושיב אותו על ברכיו ומלטף את לחיו וזאת לשם גירוי וסיפוק מיני. בנוסף לכך ביצע הנאשם מעשים מגונים בתלמיד בעת ששהו בבית הכנסת ובמקווה. על פי האישום השני ביצע הנאשם מעשים מגונים בתלמיד נוסף במספר רב של מקרים בין השנים  2011 – 2013. ואישום שלישי מייחס לנאשם ביצוע מעשים מגונים בתלמיד נוסף בין השנים 2012-2014.

באחד המקרים מתואר בכתב האישום כי בעת שטבל אחד המתלוננים במקווה כשהוא ערום. הנאשם נכנס אף הוא כשהוא ערום למקווה והחל לדבר בשבחו של המתלונן ולתאר כמה הוא אוהב אותו. מיד לאחר מכן נצמד הנאשם מאחורי המתלונן, והחל לגעת בבטנו. 


הבוקר (יום ד') פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד אביעד דוויק, הגישה הפרקליטות כנגדו כתב אישום. הנאשם הוא אהרון שלמה ליסון, מורה בתלמוד תורה לילדים בהתנחלות ביתר עילית, המואשם בביצוע מעשים מגונים בשלושה מתלמידיו הקטינים. 

 

תמונה: (אילוסטרציה flash 90)


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה