יו"ר ועד סוחרי השוק מתריע על מצבם של הסוחרים בזמן החורף



שמעון דרוויש, יו"ר ועד המנהל של עמותת סוחרי שוק מחנה יהודה, פנה לעירייה במכתב בו הוא מתריע על מצב הסוחרים בימי החורף "בשל מזג האוויר הסוחרים סובלים וסחורתם נהרסת"

בפנייתו לעירייה בטענה כי מצבם של סוחרי השוק בימי החורף עגום ואינו מאפשר פרנסה ראויה כתב היום במכתבו שמעון דרוויש, יו"ר ועד המנהל של עמותת סוחרי שוק מחנה יהודה כי "לאור התחזית החורפית הקשה אני מתריע בפני אסון שיכול לקרות כל רגע ובטח אם יירד שלג. היום ירד גשם והוסחרים וכל מי שביקר בשוק סבל מהמצב, כואב לראות את הסוחרים חסרי האונים עומדים ורואים איך סחורתם נהרסת מהגשם, ואת הלקוחות שנוטשים את המקום". 
 
עוד מוסיף דרוויש "המצב בו נמצאים הסוחרים מציג את חוסר האכפתיות של הערייה לפרנסתם של סוחרי השוק, שנים אני מתריע מהמצב, שנה שעברה הגגות קרסו מהשלג ולמזלנו לא היו קורבנות באדם. אתמול במהלך הגשמים ארונות החשמל הוצפו במי גשמים ולדעתי המצב הוא חמור. יש גגות מעל הרחובות המקורים ובחלקם חסרים פלסטיקים. בחוד שיולי הייתה ישיבה שכללה אנשי מקצוע והובטח שכשיבוא החורף הכל יתוקן". 

מהעירייה נמסר בתגובה "העירייה פועלת בתיאום כל הגורמים לשיפור ושדרוג את שוק מחנה יהודה שהפך בזכות השקעות העירייה לשוק היפה והמוביל בארץ ופועלת בשיתוף פעולה עם הסוחרים כפי שעשתה בעבר וכל טענה אחרת אינה נכונה וללא ביסוס. מאז הסערה בחורף שעבר הוחלף חיפוי של גג השוק בהשקעה של כ-400 אלף ₪,  תוקנה והוחלפה ההצללה מעל החנויות והדוכנים, במהלך הקיץ האחרון הוחלפו כ-60 יחידות מאווררים במתחם השוק ופעולות נוספות. בנוסף, בתקופה הקרובה יוחלף בשוק העיראקי כ-400 מטר אורך של חיפוי וקירוי הגג. כמו כן, מבצעת מחלקת האחזקה בעירייה באופן שוטף פעולות אחזקה ותיקון בתחום שבר רצפות ואספלט, פעולות מנע בקולטני ניקוז קיימים בגג ותיקוני קירוי נוספים היכן שנדרש. בנוסף, עיריית ירושלים נערכה עם מלאי נוסף של חומר לתיקון תקלות מידיות. מר דרויש מנהל בחודשים האחרונים קמפיין תקשורתי אישי ופוליטי ומנסה לקעקע את עבודת העירייה המקצועית. צר לעירייה כי במקום לעסוק בעיקר, זו ההתנהלות של האיש שלמיטב ידיעת העירייה רבים מסחרי השוק מסתייגים ממנה".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה