שכחו אותי בירך: בירך של ילד בן 11 נמצא בלם יד של אופניים



בירך של ילד בן 11 נמצא בלם היד של אופניים, הילד הלך לבית החולים לאחר שסבל מכאבי בטן עזים וזאת לאחר שעבר ניתוח בבית חולים בעיר. אתמול במרכז הרפואי בצפת מצאו הרופאים בירך של הילד בלם יד של אופניים באורך 10 ס"מ

עידן רובין בן ה-11 מקריית שמונה הגיע אתמול בערב עם אמו למרכז הרפואי צפת. עידן התלונן על כאבים עזים בירך. האם סיפרה לרופאים כי לפני שבועיים נחבל בנה בעת שנפל במהלך רכיבה על אופניו בעת שהיו בבקעה, עידן פונה לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, שם נתפר הפצע.

אתמול במרכז הרפואי צפת רופאי מחלקת אורטופדיה גילו לחרדתם עצם זר אשר נותר בגופו הילד. אמש נותח והוצא העצם, בלם היד של האופניים, באורך 10 ס"מ ממתכת. חגית רובין, אמו של עידן סיפרה לרדיו ירושלים "הבן שלי נפל ונכנס לו משהו לתוך הרגל הואו נפצע בירך ופונה באמבולנס לבית החולים הדסה הר הצופים, בהדסה תפרו את המקום והוא שוחרר הביתה. אני פתאון אחרי כמה ימים רואה שהילד צולע בצורה מוזרה, ולמה הכאבים חריגים לפצע שכזה. היה חשש לדימום וקריעה בעצם. ועשינו בדיקות וביומיים האחרונים הוא ממש סבל מכאבים ובסופו של דבר הגענו לבית החולים זיו בצפת וראו שהידית של הברקס של האופניים נמצא בירך". 

עוד הוסיפה חגית, "אתמול הוא עבר ניתוח ועכשיו הכל בסדר".

דוברת המרכז הרפואי הדסה מוסרת כי "עם קבלת הפניה, הנהלת בית החולים בדקה את המקרה מול הצוות הרפואי. הילד נבדק וטופל בחדר המיון בהדסה הר הצופים על ידי צוות רפואי מיומן ובהתאם לבדיקות שנערכו לא היה חשד להמצאות גוף זר באזור הפציעה. למטופל ניתנו הנחיות מתאימות להמשך מעקב רפואי בקהילה ופניה לקבלת טיפול רפואי בכל החמרה. הדסה מאחלת למטופל רפואה שלמה".

תמונות: באדיבות המשפחה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה