שני אמבולנסים חדשים מצטרפים למערך הסיוע לחולים



בשבועות האחרונים הצטרפו שני אמבולנסים חדשים למערך הסיוע לחולים שמפעילה ארגון 'לב מלכה'. הארגוןמפעיל למעלה מ-25 שנים מערך הסעות לבתי חולים על ידי אמבולנסים ללא עלות

החלטה להקים את מערך ההסעות לבתי חולים, נבע בשעתו בעקבות עשרות פניות מבני משפחות החולים, אשר נזקקו לקחת את יקיריהם לבדיקות בבתי החולים כשהם מרותקים לכיסאות גלגלים או למיטת חוליהם ללא יכולת לקום, ולא היו ברשותם את אותם מאות שקלים בודדים עבור העברת החולה באמבולנס פרטי.בשנים האחרונות מבצעים האמבולנסים של ארגון "לב מלכה" מידי יום ביומו עשרות נסיעות לבתי חולים, עם נהגים שעברו הכשרה לתפקיד ומשתדלים לתת שירות לכל נוסע בסבר פנים יפות. יודגש כי צי האמבולנסים של ארגון "לב מלכה" –מאובזר ומצויד עפ"י התקן של משרד הבריאות לרכב ביטחון, הכולל מיטה, חמצן , מוניטור ומעלונים מיוחדים להרמת כסאות גלגלים.

בהנהלת הארגון מציינים, עובדה מצערת מאוד, שלאחרונה קיבלו דיווחים על כמה קשישים וחולים שביטלו טיפולים רפואיים חשובים בשל העובדה שלא היה ברשותם לשלם לאמבולנס פרטי, וברגע שהדבר נודע -הארגון פנה מיוזמתו לאותם אנשים והסיע אותם לבתי חולים .

בתוך כך, בהנהלת ארגון 'לב מלכה' החליטו להקדיש את הפעילות הברוכה בחודש הקרוב לעילוי נשמת הקדושים הי"ד אשר נטבחו בפיגוע בבית הכנסת בשכונת 'הר נוף' בירושלים. הרב אהרן אברמן יו"ר ארגון 'לב מלכה':" בעוד דמם של קדושי מאורעות תשע"ה רותח ומבעבע ושוד ושבר ואסון כבד מנשוא והלבבות קרועים מכאב, החלטנו להקדיש את הפעילות הברוכה לעילוי נשמת הנרצחים הי"ד ולרפואת כל הפצועים מהטבח ושיזכו לשוב לאיתנם מהר".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה