התקרית בגוש עציון - פיגוע ולא תאונה



שבועיים לאחר דריסת החיילים בצומת אל ערוב שבגוש עציון, מסתמן כי מדובר בפיגוע למרות מה שנטען קודם לכן. רוני אהרוני אביו של משה, אחד החיילים שנפצע בפיגוע "התברר מה שאנחנו ידענו מלכתחילה"

שבועיים אחרי דריסת החיילים בצומת אל ערוב בגוש עציון. כעת, גורמים ביטחוניים טוענים כי מדובר בפיגוע ולא תאונה כפי שנטען קודם לכן. היום הגיע גורם ביטחוני למשפחות והודיע למשפחות כי לאחר בדיקה של גורמי הביטחון מדובר בפיגוע . 
כזכור, לפני כשבועיים נפצעו שלושה חיילים מכלי רכב שנסע לכיוונם בעת שעמדו בצומת אל ערוב בגוש עציון. תחילה חשבו שמדובר בפיגוע אך יום למחרת מסר גורם ביטחוני כי מדובר בתאונה ולא בפיגוע זאת לאחר שהחשוד בדריסה הסגיר את עצמו וטען כי מדובר בתאונה.
 

לפני כשבוע כינסו הוריו של אחד החיילים הפצועים רוני  ויקרה אהרוני כינסו מסיבת עיתונאים בבית החולים הדסה עין כרם. וציינו כי לטענתם מדובר בפיגוע דריסה "בננו נשלח על ידי צה"ל וממשלת ישראל למשימה להגן על חבלי מולדת ובמהלך המשימה נדרס באופן מכוון וזדון, ברור ומובהק על ידי בן עוולה. לצערנו הוא שותף למספר מאחיו שכבר עשו זאת במקומות שונים בישראל. לא ידעתי עם מה לפתוח את דבריי אז אגיד ישר את הדבר שהכי כואב. הדם של בנינו זועק. אנחנו נמצאים פה שעות רבות בחוסר ודאות בננו מחוסר הכרה, מונשם ואותו בן עוולה מסתתר תחת שקר גס ובוטה שכנראה הכינו אותו לכך מספר חכמים. לומר את הטענה השקרית של התאונה. אני רק מזכיר לכם את התאונות הרבות שהיו לנו בטרקטור, ברכבת וכולם טוענים באותה טענה שיקרית- תאונה".
עוד הוסיף אהרוני "אנחנו נדהמים לראות את הרוח הגבית שהוא קיבל מאותו גורם עלום שם צבאי, באמתלה שאולי הייתה כאן תאונה. אני מזמין אותו להגיע לחדר בו שוכב בני, להסתכל לנו בעיניים ולהגיד לנו שהייתה כאן תאונה. הוא לא בא ואנחנו ממתינים. כולם, מרמת המ"פ ועד גורמים בכירים יותר אומרים לי שזה היה אירוע טרור מכוון וברור. כל מי שראה את הסרטון אומר שזה רצח לשמו. היום אנחנו בחזית מחר זה אתם בחזית. קחו את זה בחשבון". 
 
יקרה אהרוני, אמו של החייל: "אותו גורם צבאי אני מרחמת עליו, אני פונה מהמקום האנושי תבוא תסתכל על הבן שלי ותחשוב שזה הבן שלך". 



היום (יום ה') לאחר שנמסר להם ולמשפחות הנוספות כי אכן מדובר בפיגוע כפי שחשבו אמר רוני אהרוני אביו של משה שעדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים "התברר מה שאנחנו ידענו מלכתחילה. אנחנו ידענו שמדובר בפיגוע וכל מי שרואה את הסרטון ושומע את העדויות חושב כמונו". משפחה אהרוני מלווה על ידי עמותת משפחה אחת מאז הפיגוע. 
 


 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה