נהרס ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בגבעת התחמושת



כוחות הנדסה של צה"ל בשיתוף עם צוותים של משטרת ישראל ומשמר הגבול הרסו הלילה את ביתו של עבד אל-רחמן אל-שלודי בשכונת סילוואן במזרח ירושלים. בתוך כך, במהלך הלילה נוקבו צמיגיהם של 5 כלי רכב בחנו במרכז העיר

כחלק מהלחימה המתמשכת בטרור ובתשתיותיו ובהתאם להנחיית הדרג המדיני, נהרס הלילה ביתו של המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בגבעת התחמושת. כזכורף הפיגוע אירע לפני כשלושה שבועות אז דרס המחבל עבד אל-רחמן אל-שלודי, תושב שכונת סילוואן, אזרחים ששהו בתחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת שבירושלים. בפיגוע נרצחו התינוקת חיה זיסל ברון ז"ל וקארן ימימה מוסקרה ז"ל ונפצעו 5 אזרחים נוספים.

מדובר צה"ל נמסר כי הריסת בתיהם של המחבלים הינה מסר חד וברור לכל אותם המבקשים לפגוע באזרחי ישראל ובכוחות הביטחון, ולפיו, לטרור ולפגיעה בחפים מפשע ישנו מחיר כבד אותו ישלמו אם יבחרו להמשיך בפעילות זו.

צה"ל ימשיך לפעול בהתאם להנחיות הדרג המדיני, תוך שיתוף פעולה עם כלל גופי הביטחון ולא יהסס לנקוט בכלל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו על מנת לפגוע במחבלים והגורמים המסייעים להם, ולהרתיע מביצועם של פיגועים נוספים. 

יממה לאחר הפיגוע הקלטני בבית הכנסת בשכונת הר נוף, חזרו הבוקר מתפללים להתפלל שחרית בביתהכנסת. אתמול הובאו למנוחות ארבעת הנרצחים. השוטר רס"מ זידאן סיף, שמת מפצעיו אמש, יובא היום למנוחות בשעה 14:00 בבית העלמין בכפרו יאנוח שבגליל.

בתוך כך, במהלך הלילה נוקבו צמיגיהם של 5 כלי רכב שחנו ברחוב הלל במרכז העיר מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקיקרה לבירור נסיבות המקרה ואיתור חשודים.

תמונה: flash 90 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה