גל מתפטרים בהדסה



לאחר ששבוע שעבר התפטר מ"מ יו"ר דירקטוריון הדסה אבי בלשניקוב מתפקידו, אמש התפטר דוד ספקטור מתפקידו בדירקטוריון בית החולים. כעת החליט שארית הדירטוריון המבוסס על נשות הדסה להפסיק את שירותיי דוברת בית החולים רחלי גולדנבלט

כזכור, ביום שישי הודיע מוטי דבי, ששימש כדירקטור בבית החולים הדסה, כי הוא מתפטר מתפקידו. יום למחרת הודיע גם אבי בלשניקוב, המכהן כממלא מקום יו"ר הדירקטוריון בהדסה, כי יעזוב את תפקידו. התפטרותו של בלשניקוב נעשית על רקע עיכוב במינוי יו"ר קבוע לבית החולים, בלשניקוב כיהן בתפקיד כשנה ולמעשה בשבוע הבא אמור היה דירקטוריון הדסה לבחור יו"ר קבוע. משמעות ההחלטה היא כי בשלב זה לא יוכל הדירקטוריון ליישם את תכנית ההבראה של בית החולים. במידה והדסה לא תמנה יו"ר קבוע בתקופה הקרובה, עלולה הדסה שוב להיכנס לעימות עם המדינה, שכן משרדי האוצר והבריאות הבהירו כבר לבעלי בית החולים, ארגון נשות הדסה, כי המדינה רואה במינוי של יו"ר קבוע ומנכ"ל קבוע כצעדים הכרחיים להשלמת תוכנית ההבראה של בית החולים.
 
התפטרות נוספת התקיימה אמש כאשר דוד ספקטור התפטר מתפקידו בדירקטוריון בית החולים וייעוץ להנהלה. כעת החליט שארית הדירקטוריון המבוסס על נשות הדסה בראשות מרסי נתן, להפסיק את שירותיי דוברת בית החולים רחלי גולדבלט. כזכור ספקטור וגולדבלט התפטרו באחרונה מתפקידם כנציגם של נשות הדסה. 

 
הדסה נמצאת במשבר חריף ואילו גל הפיטורים נעשה על רקע סכסוכים שונים בין העובדים והרופאים להנהלה.  
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה