יהודה גליק: "המחבל נעמד מולי ואמר לי אני נורא מצטער אתה אויב של אל אקצא"



היום (יום ב') ביקר הרב הראשי דוד לאו את יהודה גליק בבית החולים שערי צדק, גליק סיפר לרב על ההתנקשות ואמר "המחבל ניגש אלי, ואמר לי 'אני נורא מצטער, אתה אויב של אלעקצה וירה"

יהודה גליק, פעיל הימין, נורה לפני כשבועיים במרכז מורשת בגין שבעיר. המחבל שירה בו נורה בוקר אחרי הפיגוע. גליק מאושפז בבית החולים שערי צדק ומצבו השתפר משמעותית, והשבוע הוא הועבר למחלקת אשפוז. הבוקר (יום ב') ביקר אותו הרב הראשי דוד לאו. גליק סיפר לרב הראשי על רגע ההתנקשות: "הוא ניגש אלי, עמד מולי, אני כמובן בתמימותי האמנתי לו. אמר לי 'אני נורא מצטער, אתה אויב של אלעקצה וירה".

הרב לאו סיפר לגליק על כך שמועצת הרבנות הראשית התפללה יחד לרפואתו וכן על העובדה שבכל התקופה דאג להתעדכן ולשמוע על מצבו של יהודה.

בנוגע להר הבית הוסיף הרב הראשי: "אני הרי עוד לא הצלחתי למצוא את המקום המתאים שברגע זה אני יכול להעלות. ואני מתפלל אבל איתך שבע"ה שנינו נעמוד שם כדי להגיד הודאה. תזכור בקורבן תודה אנחנו נעמוד שם יחד"

גליק אמר שהוא קיבל פניות רבות מאישי ציבור להגיע, אך בשלב זה הוא מתקשה מאוד לפגוש אנשים לכן ביקש שהראשון שיגיע הוא דווקא הרב הראשי לישראל.

בנוגע למצב העכשווי אמר הרב הראשי: "התשובה שלנו היא העובדה שעם ישראל כאן עם הכל ולמרות הכל ועיננו חוזות ורוצות לציון." הוא סיפר שלפני שבועיים היה בעשהאל שבהר חברון. שם בירך ברכת גבול אלמנה ואמר שמקומות כגון אלה הם התשובה שלנו. "מי שיש לו אשליה שהוא יכול לעם ישראל שיסתכל על מה שקורה בעשהאל" הרב בירך את יהודה בבריאות ובנחת לצאצאים ובהתגשמות חלומו של העם היהודי כולו.

 

תמונות: באדיבות המשפחה 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה