חשד לפיגוע: גבר בן 32 נדקר ברחוב הנביאים



ברחוב הנביאים נדקר גבר כבן 32 באמצעות מברג, בחלק העליון של גבו, מהמשטרה נמסר כי ככל הנראה הדקירה בוצעה על ידי צעיר ערב, כמו כן נערכות סריקות אחר החשוד

בשעה 18:09 נמסר למד"א מרחב ירושלים על גבר שנדקר ככה"נ סמוך לבית אליהו שליד הכותל המערבי והגיע לנקודת המשטרה בכותל חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי והוא  פונה לביה"ח שערי צדק במצב בינוני עם פצע דקירה בפלג גופו העליון. מבית החולים שערי צדק נמסר כי פצוע הדקירה מטופל ביחידת הטראומה בבית החולים.

חובש מד"א אריאל וידר שטיפל בפצוע סיפר :" כשהגענו לנקודת המשטרה סמוך לבית אליהו לשם הגיע הפצוע , ראינו גבר בן 33 יושב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפצע דקירה בגב , הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו מוגדר בינוני ויציב , הוא סיפר שנדקר סמוך לשער שכם והלך עד שחבר לשוטרים שהובילו אותו לנקודת המשטרה " .

מתחקור ראשוני עולה כי היהודי נדקר בסמוך לצומת הרחובות הנביאים-חיל ההנדסה, משם המשיך רגלית דרך שער שכם, ניגש לצוות מג״ב ודיווח להם כי נדקר בגבו. הצוות הוביל אותו לכותל המערבי שם פונה ע״י מד״א. מהמשטרה נמסר כי הסריקות אחר החשוד נמשכות.


ד"ר עופר מרין, מנהל יחידת הטראומה וסגן מנהל בית החולים שערי צדק "לצערנו אנחנו צריכים לתת עוד פעם דיווח על פיגוע, בחור בשנות ה30 לחייו מגיע אלינו לפני כשעה עם דקירה בגב העליון. הפצוע נמצא כרגע בבדיקות הדמייה. הבדיקות הראשונות שעשינו לו מראים שהבדיקה אינה קשה. כמו שהדברים נראים כרגע אין סכנה לחייו. הבחור נדקר מחפץ חד שחדר לגופו. כשהוא הגיע אלינו החפץ לא היה עליו".
תמונה: באדיבות מד"א

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה