ניצב משה אדרי נכנס באופן רשמי לתפקיד מפקד מחוז ירושלים



הבוקר (יום ה') טקס החלפת מפקד מחוז ירושלים בבסיס יהודאי, בטקס החליף ניצב משה אדרי מפקד המחוז החדש את מפקד מחוז ירושלים הפורש ניצב יוסי פריינטי

ניצב משה אדרי נכנס היום (יום ה') לתפקיד מפקד מחוז ירושלים, כזכור ניצב אדרי מחליף את ניצב יוסי פריינטי שפרש לפני כשלושה שבועות. טקס החלפת מפקדי המחוז התקיים בבסיס יהודאי בהשתתפות השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ, מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו וראש העיר ירושלים, ניר ברקת.
של המשטרה ומחוז ירושלים, קצינים ושוטרים ואורחים.

מפקד המחוז היוצא, ניצב יוסי פרינטי, שפרש ממשטרת ישראל העביר את הפיקוד על המחוז לניצב משה (צ׳יקו) אדרי.

יוסי פרינטי, נשוי ואב ל – 2 ילדים שוהה בחופשת פרישה, שירת במגוון תפקידי פיקוד משמעותיים בהם, פיקד על 2 תחנות , שני מרחבים ושני מחוזות ״אני מסיים 26 שנות שירות במשטרת ישראל  ופורש בתחושת גאווה וסיפוק״.

יוסי בירך את מפקד המחוז הנכנס, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי ״נכנסת לתפקיד בתקופה סוערת והספקת לפקד בהצלחה רבה על פיגועים קשים, אירועי הפרות סדר, פריצות להר הבית והפגנות. אין בליבי ספק כי אתה עושה ותמשיך לעשות עבודה מצויינת״.

עוד הוסיף כי ״אנו במציאות אחרת ושונה מזו שהכרנו טרם אירועי ׳שובו בנים׳, רצח הנער אבו חדיר, מבצע צוק איתן וחודש הרמדאן האחרון״.
״אני מאמין כי אם ירגע העיסוק סביב הר הבית והקיצוניים משני צידי המתרס יטופלו, יחזור לשרור השקט בירושלים״.

עוד הוסיף כי ״מחוז ירושלים הוא מחוז חזק, עם מפקדים מצויינים, לוחמי מג״ב מסורים, שוטרים אמיצים ונחושים. המבנה הארגוני החדש של המחוז מותאם לטפל בכלל התרחישים האפשריים, כפי שעושה היום״.

יוסי פרינטי שיבח את ימ״ר ירושלים על פענוח מקרה האונס והרצח האכזריים של נועה אייל ז״ל וציין כי ״בימ״ר ירושלים נעשה שינוי מבני ותפיסתי והשוטרים שם עושים עבודה נפלאה בתחום הפלילי והפח״ע״.

לסיום העניק יוסי פרינטי למפקד המחוז הנכנס , משה (צ׳יקו) אדרי את סיכת המחוד ומפתחות הפיקוד עליו ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו.

מפקד המחוז הנכנס, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי, בן 47, נשוי ואב ל – 3 ילדים. בשירותו במשטרה ביצע ביצע תפקידי פיקוד ומטה משמעותיים ובליבת העשייה של מ״י, בהם ראש אגף התנועה, מזכיר בטחוני של השר לבט״פ, מפקד מרחבי ירקון ויפתח ועוד.

מפקד המחוז הודה למפקד המחוז היוצא  ניצב יוסי פרינטי, על העשייה הרבה למען המשטרה, המחוז ותושבי העיר ירושלים
״ יוסי, היית ותמיד תשאר חבר, קיבלתי ממך את המחוז וטביעת אצבעותייך ומנהיגותך השקטה והצנועה ניכרת בעשייה היומיומית. דרכך הייחודית בהובלת המחוז תשאר עימנו ללא ספק״.
״פעלת יום וליל למען הביטחון האישי של תושבי ירושלים ואני מודה לך על כך בשמי ובשם המפקדים,שוטרים, לוחמים ומתנדבים״.

עוד הוסיף ״אני מקבל על עצמי ביראת כבוד ובתחושה של התרגשות ואחריות רבה את הפיקוד על מחוז ירושלים שמטרתו להגן על עיר בירתנו הקדושה והמאוחדת שאבותינו ראו בה חלום ולנו הזכות להגן ולחיות בה.
מתוך ענווה ואחריות לביטחון הנפש והרכוש של כלל האזרחים והתושבים של העיר, עיר בה התחלתי את דרכי כשוטר ביחידת הגדעונים לפני 24 שנים״.

מפקד המחוז ציין כי ״מיד עם כניסתי לתפקיד, אירוע רדף אירוע ותוך כדי האירועים, יצא לי לחשוב על מפקדי תא״ל ארז גרשטיין ז״ל, שזכיתי להיות סגנו בסיירת גולני, איתו הלכתי בשבילי הארץ ולצידו לחמתי בלבנון. ממנו למדתי דבר או שניים על ערכי הפיקוד ואני גאה להביא ולו ולו במעט ממשנתו״.

״להיות מפקד בירושלים בעת הזו, זוהי זכות גדולה הטומנת בחובה הזדמנויות רבות בניהול, מנהיגות ומקצועיות״

עוד הוסיף כי ״בפני שוטרי ירושלים, לוחמי מג״ב והמפקדים עומדים אתגרים רבים, יחד נוכל להיות בחזית ההשפעה ונשיב את השקט והביטחון לירושלים.
ניתן שירות שוויוני לכלל תושבי העיר, נאפשר דו קיום ושיח רב תרבותי בין דתיים וחילוניים, בין יהודים ערבים ונוצרים, בין הפלגים הפוליטיים השונים.
נקיים את הזכות לשלטון החוק בכל מקום בעיר ונגן על צביונה של העיר.

נצעיד את המחוז להישגים להגברת הביטחון האישי בירושלים, משימה בה אשקיע את כוחי ומרצי מדי יום ושעה״



תמונות: באדיבות דובר חטיבת המשטרה

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה