בשורה לבעלי העסקים בירושלים



לראשונה לאחר עשרות שנים אישרו שרי הפנים והאוצר את היוזמה להפחתת תעריפי הארנונה לשנת 2014 לעסקים בירושלים

20,000 בעלי עסקים בירושלים קיבלו בימים האחרונים זיכוי של 1% בתעריף הארנונה בנוסף אושרו אושרו תעריפים מוזלים למשרדים, שירותים ומסחר, למועדוני ריקודים ולמרכזי שירות של בנקים שיוצרים מקומות עבודה חדשים. כך אושרה יוזמתו של ראש העיר ניר ברקת להפחתת תעריפי הארנונה לשנת 2014 לעסקים בירושלים.

במסגרת ההקלות, אושרה הפחתה של 1% בארנונה ל"משרדים, שירותים ומסחר" הממוקמים בירושלים. ההפחתה אושרה בגין שנת 2014 ואילך ובימים באחרונים קיבלו כ-20,000 בעלי עסקים בעיר זיכוי של 1% בחשבון הארנונה שלהם.

בנוסף, במטרה לחזק את בעלי העסקים בתחום הפנאי בירושלים, אושרו תעריפים מוזלים בשיעור של עד כ 50%  למועדוני ריקודים גדולים הפועלים בבירה.

כמו כן, במסגרת מדיניות העיריה לעודד הקמת עסקים בתחום ענף הבנקאות ויצירת מקומות תעסוקה בעיר, אושרו תעריפים מוזלים בשיעור של עד כ 50% למשרדי Back Office של בנקים במטרה למשוך הקמת מרכזי שירות, שיצרו מאות מקומות עבודה בעיר.

ראש העיר פנה למשרדי ממשלה בבקשה להפחתת הארנונה גם בשנת 2015 ומתכוון לפעול להמשך ההפחתות בתעריפי הארנונה לעסקים בעשור הקרוב במטרה לייצר צמיחה כלכלית ותחרותיות שתמשוך עסקים לעיר ותיצור מקומות עבודה נוספים.

סך ההפחתות בתעריפי הארנונה לשנת 2015 בירושלים עומד על כ- 20,000,000 ₪  והוא הגבוה ביותר בארץ.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת ציין כי "התחלנו במהלך רב שנתי להפחתת תעריפי הארנונה לעסקים בירושלים במטרה לייצר צמיחה כלכלית. בכוונתנו לבקש בעשור הקרוב הפחתה משנה לשנה בתעריפי הארנונה, דבר שיביא לתחרותיות וימשוך עסקים לירושלים. צעדים אלו  שיזמנו יקלו על העסקים וימשכו חדשים, יחזקו את כלכלת העיר, ייצרו מקומות עבודה נוספים, יעלו את האטרקטיביות של ירושלים וימשיכו את הצמיחה בעיר. כל זאת לצד ההשקעות הרבות שלנו בהעלאת איכות החיים של התושבים".

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה