רוני אהרוני אביו של הפצוע באירוע הדריסה "הדם של בנינו זועק"



הוריו של משה יונתן אהרוני חייל מג"ב שנפצע ביום רביעי האחרון בתקרית הדריסה בגוש עציון כינסו היום היום (יום א') מסיבת עיתנואים וציינו כי לטענתם לא מדובר בתאונת פגע וברח כפי שחוקרת המשטרה "בננו נשלח להגן על המולדת ונדרס באופן מכוון"

בנם של רוני ויקרה אהרוני נפצע ביום רביעי האחרון בתקרית בגוש עציון, תחילה חשבו שמדובר בפיגוע דריסה, אך כעת מחקירת נהג הרכב המסחרי הפלסטיני, שהסגיר את עצמו לכוחות הביטחון, ובסיוע ממצאים שעלו מהזירה מתגבר החשד כי ככל הנראה מדובר בתאונת פגע וברח, ולא בפיגוע מכוון.

היום (יום א') רוני ויקרה אהרוני כינסו מסיבת עיתונאים בבית החולים הדסה עין כרם, שם עדיין מאושפז בנם במצב קשה. וציינו כי לטענתם מדובר בפיגוע דריסה "בננו נשלח על ידי צה"ל וממשלת ישראל למשימה להגן על חבלי מולדת ובמהלך המשימה נדרס באופן מכוון וזדון, ברור ומובהק על ידי בן עוולה. לצערנו הוא שותף למספר מאחיו שכבר עשו זאת במקומות שונים בישראל. לא ידעתי עם מה לפתוח את דבריי אז אגיד ישר את הדבר שהכי כואב. הדם של בנינו זועק. אנחנו נמצאים פה שעות רבות בחוסר ודאות בננו מחוסר הכרה, מונשם ואותו בן עוולה מסתתר תחת שקר גס ובוטה שכנראה הכינו אותו לכך מספר חכמים. לומר את הטענה השקרית של התאונה. אני רק מזכיר לכם את התאונות הרבות שהיו לנו בטרקטור, ברכבת וכולם טוענים באותה טענה שיקרית- תאונה".
 
עוד הוסיף אהרוני "אנחנו נדהמים לראות את הרוח הגבית שהוא קיבל מאותו גורם עלום שם צבאי, באמתלה שאולי הייתה כאן תאונה. אני מזמין אותו להגיע לחדר בו שוכב בני, להסתכל לנו בעיניים ולהגיד לנו שהייתה כאן תאונה. הוא לא בא ואנחנו ממתינים. כולם, מרמת המ"פ ועד גורמים בכירים יותר אומרים לי שזה היה אירוע טרור מכוון וברור. כל מי שראה את הסרטון אומר שזה רצח לשמו. היום אנחנו בחזית מחר זה אתם בחזית. קחו את זה בחשבון". 
 

יקרה אהרוני, אמו של החייל: "אותו גורם צבאי אני מרחמת עליו, אני פונה מהמקום האנושי תבוא תסתכל על הבן שלי ותחשוב שזה הבן שלך". 
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה