5 שנות מאסר נגזרו על עורך דין יעקב פינק



עו"ד יעקב פינק, שהודה כי גנב 13 מיליון שקלים מחשבונות נאמנות של לקוחותיו, הורשע היום בבית משפט השלום שבעיר. במסגרת עסקה טיעון נגזרו על פינק 5 שנות מאסר

היום (יום ג') בבית משפט השלום הורשע עו"ד יעקב פינק על פי הודאתו ב – 23 אישומים שעניינם גניבה על ידי מורשה ועבירות נלוות.

כזכור, עורך דין יעקב פינק הגיע מיוזמתו למשטרה ומסר מידע אודות העבירות שביצע, ובהמשך גם הגיע להסדר טיעון עם המדינה. לפי ההסדר, המדינה דרשה עונש של לא פחות מ-5 שנות מאסר. 

על פי עובדות כתב האישום, פינק שימש עורך דין אשר ליווה עסקאות נדל"ן שונות, במהלכן הופקדו בידו בנאמנות סכומי כסף נכבדים לצורך ביצוען. ב – 23 מקרים שונים אשר בוצעו לאורך התקופה שבין שנת 2001 ועד הימים שקדמו למעצרו, גנב סכומי כסף אלו מלקוחותיו (אשר אף אחותו נמנתה עליהם).

השופט  ש' ירון מינטקביץ, אמר היום בבית המשפט "חומרת מעשי הנאשם ברורה וזועקת. הנאשם הפר ברגל גסה את האמון אשר ניתן בו כאדם וכבעל מקצוע, וגרם ללקוחותיו נזקים שספק אם הם הפיכים. לו הייתי נדרש לקבוע מתחם ענישה ביחס לכל אחד מהאישומים יש להניח כי הרף הגבוה שלו היה כולל מאסר בפועל לתקופה שבין שנתיים – שלוש. מנגד, הנאשם התוודה על מעשיו מיוזמתו ועובדה מוסכמת היא כי הוא עושה מאמץ לשפות קורבנותיו ככל שיוכל. עניין זה חריג, שכן על פי רוב נפגעי עבירות דומות נותרים ללא מקור להיפרע על נזקיהם. אוסיף על כך, כי אדם המגיע לתחנת משטרה ומתוודה על חטאיו מעיד על עצמו כי חרטתו כנה, ולעניין זה משקל משמעותי".

על עו"ד יעקב פינק נגזר חמש שנות מאסר בפועל, ופיצוי למתלוננים.


תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה