יושבי ראש ועדי העובדים בהדסה: "על הנהלת הדסה להתפטר"



ועד עובדי המנהל והמשק קיימו הבוקר (יום ג') אסיפת חירום של כלל עובדי בית החולים בה השתתפו גם ראשי ועדי הרופאים. האסיפה באה בשל ההתרחשויות בבית החולים בתקופה האחרונה, העובדים קראו להנהלת הדסה להתפטר, לטענתם "ההנהלה נכשלה נחרצות בתפקידה"

בנוכחות למעלה מ-400 עובדים, אחיות ורופאים, התקיימה הבוקר (יום ג') אסיפת חירום במרכז הרפואי הדסה. ועדי העובדים החליטו לכנס אסיפת חירום מחשש שבית החולים עומד בפני קריסה.  

הדוברים באסיפה הצביעו על המחדלים הרבים של ההנהלה ועל אי ההצלחה של ההנהלה לטענתם, לממש את תכנית ההבראה שגובשה עם המדינה.

אמנון ברוכיאן, יו"ר מועצת עובדי הדסה: "העובדים נתנו מכיסם כסף להסכם ההבראה. עובדים רבים פוטרו. הנהלת הדסה כשלה בתפקידה ובמקום שהדסה תבריא, משבר רודף משבר. בית החולים מונשם על ידי משרד הבריאות ועובדי בית החולים נאבקים על חייו, בעוד ההנהלה עומדת מעל ומנסה לנתק את מכשירי ההנשמה. אנחנו לא ניתן להדסה ליפול. לא ניתן להנהלה לקצץ עוד במשכורות, לפטר עובדים ולהוביל את הדסה לקריסה. ההנהלה צריכה להניח את המפתחות על השולחן ולהתפטר באופן מיידי."

יו"ר ועד הרופאים המנהלים, פרופ' דרור מבורך: "מאז החתימה על הסכם ההבראה ראינו כשל מתמשך בניהול הדסה. ההנהלה אינה מנהלת, אלא רק מתעמתת עם העובדים והרופאים בבתי משפט. מי שמנהל את הדסה בפועל הוא צמד יועצים חיצוניים שמוביל אותנו לחיסול הסכם ההבראה ואי מימושו".

יו"ר ועד הרופאים הבכירים, ד"ר שגית ארבל אלון: "אנחנו בחרנו לנהל את המאבק ביחד ולא נאפשר להנהלת הדסה לעשות הפרד ומשול. אנחנו מעוניינים לשמור על מצוינות הדסה כמוסד רפואי המספק את צרכיהם של תושבי ירושלים והסביבה. אסור לנו להירדם עכשיו בשמירה, חייבים להציל את הדסה. העובדים, האחיות והרופאים הם הדסה ובלעדינו אין הדסה".

תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה