היום בהדסה: אסיפת חירום של כלל העובדים



בשל ההתרחשויות בבית החולים בתקופה האחרונה, הודיעו ועדי העובדים כי יערכו היום (יום ג') אסיפת חירום של העובדים בנושא המשבר בו שרוי בית החולים

המרכז הרפואי הדסה נמצא בכותרות בתקופה האחרונה בשל משברים שונים אותם חווה בית החולים, כעת החליטו ועדי העובדים לכנס אסיפת חירום מחשש שבית החולים עומד בפני קריסה. בהודעתם כתבו כי "המצב בהדסה בכי רע מזה זמן רב. משבר רודף משבר, אך בית החולים המופקד בידיים לא אחראיות, מתקשה להתאושש. בתוכנית ההבראה שהושגה בשיתוף עם משרד האוצר, פוטרו עובדים רבים והעובדים שנותרו בבית החולים, נתנו כסף מכיסם על מנת לממן את תוכנית ההבראה, מתוך תקווה שהימים הרעים יחלפו והדסה תחדש את ימי הזוהר שלה כקדם. בפועל, ספינת הדגל של הרפואה בארץ ממשיכה לשקוע, בעוד הקברניטים שלה מובילים אותה ביודעין לתהומות ואסונות ידועים מראש".

עוד נכתב "בשל מחדלי ההנהלה הרבים והפקדת עתידו של בית החולים בידיו חסרות האחריות של דוד ספקטור, יועץ של נשות הדסה המתפקד בפועל כ"מנכ"ל על" של בית החולים ומסב נזק בל ישוער להדסה, העובדים שרויים בחשש כבד פן לא יוכל בית החולים לשלם את שכרם, ומאמצי תוכנית ההבראה כמו גם ההקרבה האישית של העובדים, ירדו לטמיון. העובדים חוששים שמשבר נוסף עלול להיות מכת מוות לבית החולים הדסה, בית החולים החשוב בירושלים".            

כעת הם מכנסים ישיבת חירום יחד עם הרופאים, עובדי המנהל והמשק וכלל בית החולים בניסיון לפתור את המצב. 

 

תמונה: flash 90


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה