פרופסור תמר פרץ בתגובה על משבר ההשתלות: "אף חולה לא נפטר מדובר בטענות שווא"



אתמול הודיע משרד הבריאות כי תכנית ההשתלות במרכז הרפואי הדסה תופסק למשך החודש הקרוב, פרופסור תמר פרץ ממלאת מקום מנכ"ל הרפואי הדסה: "החלטנו להשהות יחד עם משרד הבריאות את תכנית ההשתלות, זה לא חריג"

בעקבות שורה של אירועים שהתרחשו לאחרונה במרכז הרפואי הדסה, והטילו ספק ביכולתו לבצע ניתוחים אלה. הודיע משרד הבריאות כי יופסקו למשך חודש ימים ההשתלות במרכז הרפואי. 
 
הבוקר (יום א') בתכנית 'רצון חופשי' בהגשת אבי רצון מגיבה פרופסור תמר פרץ , ממלאת מקום מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה ואמרת כי מדובר בהחלטה שאינה חריגה "אף חולה לא נפטר ולא כמעט נפטר, ומעולם לא סוכנו חייו של אף חולה" בנוגע לפרסומים על נערה בת 17 שעברה השתלה וכעת נמצאת במצב קשה אמרה פרץ "לגביי הנערה מעולם לא הייתה סכנה לחייה, היא לא הייתה בסכנת חיים. היה סיבוך והסיבוך טופל ומצבה הולך ומשתפר".  
 

עוד הוסיפה "אני חושבת שהדסה עברה משבר קשה ועדיין אל מתאוששת ממנו. המשבר נובע בראש ובראשונה מגרעון תקציבי. למיטב ידעתי התפטרו שני אנשים, והם עדיין לא עזבו את בית החולים, פרופסור ניסן הגיש מכתס התפטרות וד"ר בן חיים  הוא מנתח מצויין ואני לא חושבת שזה ראוי שנדון עליו. החלטנו להשהות יחד עם משרד הבריאות תכנית השתלות למשך חודש בבית החולים. זה נושא שמתרחש פעם ולא פעמיים, מתרחשים כל יום אירועים שדורשים חקירה. הדבר הזה הוא רוטינה כאן הנושא יצא מכלל שליטה. התקשורת עושה עבודה נפלאה אבל הועדים זה לא תפקידם להעביר זאת לתקשורת. בעיני מה שחשוב זה בריאות החולים וחייהם, זה הדבר היחיד שעומד לנגד עיני". 

תמונה: flash 90 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה