ברקת : "יהודים וערבים יכולים לקנות בתים היכן שהם רוצים"



בראיון לרדיו ירושלים מתייחס ניר ברקת לביקורת על אישורי הבנייה בעיר ואומר "לאיזה מצב אבסורד הגענו שלערבי מותר לקנות בית היכן שהוא רוצה אבל ליהודי אסור"

השבוע פורסם כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הורה לקדם בנייה של כאלף יחידות דיור חדשות בירושלים, בשכונות הר חומה ורמת שלמה. הפרסומים גררו ביקורת מצד ארה"ב וגם מבית .

היום (יום ד') בראיון לשלום אורן ברדיו ירושלים בתכנית 'בדרך הביתה'  מגיב ראש העיר, ניר ברקת לביקורת שהושמעה על אישורי הבנייה. "מדובר בביקורת הזויה, זה לא הגיוני שלערבים מותר לקנות מערבים וליהודי מיהודי אבל אם יהודי קונה מערבי זה אסור, לאיזה מצב אבסורד הגענו שיהודים לא יכולים לקנות בתים.  יהודים שהולכים לגור בעיר דוד זקוקים לשמירה, וערבים שוקנים בית בפסגת זאב זקוקים לשמירה? תראה לאיזה מצב  אבסורדי הגענו. אותם יהודים שקונים בתים יקבלו ממני את התמיכה המלאה לקנות איפה שהם רוצים".

בכל הנוגע למצב הביטחוני בעיר אמר ברקת "אין ספק שהמהלך החדש של המשטרה והשיתוף פעולה שיש לנו העירייה עם המשטרה וכוחות הביטחון, משפרים את המצב. בנוסף, האהבה של שוטרי ישראל לירושלים היא מאוד גדולה והם מבינים את גודל החשיבות של המשימה. אנחנו נמגר את התופעה, שוטרי ירושלים לא יצאו מהשכונות והם ימשיכו לקבל מאיתנו את כל התמיכה הנדרשת". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה