מבצע התרמה להוצאות המשפטיות של אורי לופוליאנסקי



הערעורים במשפט הולילנד טרם התקיימו בנוגע לראש העיר לשעבר אורי לופוליאנסקי, כעת יוזמה חדשה קוראת למבצע התרמה לממן את ההוצאות המשפטיות שלו

קבוצה של אנשי ציבור הקימה השבוע קרן שמטרתה לאסוף כספי תרומה שילכו למימון היעוץ משפטי של ראש העיר לשעבר, אורי לופוליאנסקי, שכעת מיוצג בסניגוריה הציבורית. 
 
כזכור, טרם התקבלה ההחלטה בנוגע לערעור של לופוליאנסקי בנוגע לגזר דינו בפרשת הולילנד, שהורשע בשבע עבירות של קבלת שוחד.
 

היום (יום ב') בראיון לרדיו ירושלים בתכנית 'בדרך הביתה' עם שלום אורן אמרה אתי בנימין מיוזמות הקרן ויו"ר הנהגת הורים ארצית "אורי לא ביקש מאיתנו שום עזרה, אנחנו יודעים שמי שמייצג אותו הוא הסנגוריה שהציבורית ומכיוון שאנחנו מכירים את תרומתו לציבור, בעיקר המפעל המדהים שהוא הקים- יד שרה, שאין משפחה בישראל שלא נעזרה בו. מפעל שהיום נמצא כמודל חיקוי במקומות אחרים בעולם, אין שום סיבה שהאדם הזה שעזר לכל כך הרבה אנשים ומשפחות לא יקבל עזרה בחזרה, ולכן החלטנו קבוצה של אנשים לעשות התרמה על מנת שנוכל לסייע לו ולממן עורך דין שייצג אותו והוא לא ייוצג תחת הסיגוריה הציבורית". עוד הוסיפה בנימין "אין פה שום פוליטיקה ואנחנו לא שותפים להחלטות בית המשפט.  מי ששותף לי זה אורי עמדי, צביקה צ'רנחובסקי, מר ברגר, דני דניאלי ואנחנו הולכים להתרים אנשים מכל גווני הרשת, וכבר קיבלנו פניות רבות מגורמים שמוכנים לתרום לצורך הסיוע לעזרה משפטית. אנחנו לא קבענו תקרה של סכום והתחלנו לאסוף ואנחנו כמובן מלווים בעורך דין ומנהל חשובונות". 
תמונה: flash 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה