מהיום, ניצב משה אדרי הוא מפקד מחוז ירושלים



מפקד חדש למחוז ירושלים. ניצב משה (צ׳יקו) אדרי נכנס היום 21.10.14 לתפקיד מפקד מחוז ירושלים.הוא החליף את ניצב יוסי פרינטי שפרש

ניצב משה (צ׳יקו) אדרי, בן 47, נשוי ואב ל – 3 ילדים. 
בשירותו במשטרה ביצע תפקידי פיקוד ומטה משמעותיים ובליבת העשייה של משטרת ישראל, בהם ראש אגף התנועה, מזכיר בטחוני של השר לבטחון הפנים  מפקד מרחבי ירקון ויפתח ועוד. 

 
הבוקר כינס מפקד המחוז הנכנס את סגל הפיקוד של המחוז. בדבריו התייחס
 למפקד המחוז היוצא, ניצב יוסי פרינטי, וציין כי מדובר ב״איש משטרה עם נשמה גדולה שפעל  במקצועיות מרשימה ויש לו הזכות להחליפו בתפקיד״ עוד הוסיף כי ״אני גאה ומתרגש לפקד על מחוז ירושלים ולהגן על העיר ירושלים״. 
 
מפקד המחוז שטח את משנתו המקצועית להתמודדות עם אתגרי המחוז וציפיותיו מסגל הפיקוד של המחוז והדגיש כי ״בתקופת החפיפה במחוז נחשפתי למפקדים מצויינים עם רמת מוטיבציה גבוהה״.    
 מפקד המחוז היוצא, ניצב יוסי פרינטי, החל היום את חופשת הפרישה. 
בטקס החלפת פיקוד מרחב ציון שהתקיים שלשום אמר ״אני מודה על הזכות שניתנה לי להגן על בירת ישראל״.
ובאגרת שהפיץ לכלל שוטרי המחוז ציין כי ״החלטות מורכבות ניצבו בפני כמפקד המחוז כשלנגד עיני, כל העת, ערך חיי אדם, זכויות הפרט ושמירה על הדמוקרטיה בעיר הבירה של מדינת ישראל״.
שיבח את הקצינים, שוטרים, לוחמי מג״ב והמתנדבים וציין כי ״בשנתיים האחרונות עמדתם לצידי במגוון רחב של משימות ואתגרים משמעותיים ומורכבים ופעלתם בנחישות ובמקצועיות, תוך חתירה למגע וביצוע המשימה בצורה מיטבית״.
ניצב פרינטי בירך את מפקד המחוז הנכנס, ניצב צ׳יקו אדרי,  וציין כי מהיכרותם הוא בטוח בהצלחתו ומאמין שיגיע להישגים רבים במחוז, איחל לו הצלחה והוסיף ״אני אומר בבטחה לתושבי ירושלים והסביבה – "יש לכם על מי לסמוך״    
 
קציני ושוטרי משטרת ירושלים הודו  למפקד המחוז היוצא וברכו  את מפקד המחוז הנכנס, ניצב משה (צ׳יקו) אדרי, ומאחלים לשניהם הצלחה רבה.

 

תמונה:פלאש 90. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה