מחליפים פיקוד במרחב ציון במשטרת ישראל



היום (יום א') התקיים טקס החלפת פיקוד במרחב ציון במעמד מפקד המחוז, ניצב יוסי פרינטי, סגל הפיקוד של המחוז, קצינים ושוטרים

מפקד המרחב היוצא, תנ"צ אמנון אלקלעי, שמונה לפקד על מרחב נגב העביר את הפיקוד על המרחב לתנ"צ אפי חביביאן.

אמנון אלקלעי, נשוי ואב ל – 2 ילדים ומתגורר בבאר שבע, כיהן בשנתיים האחרונות כמפקד מרחב ציון. אמנון מילא תפקידי פיקוד ומטה משמעותיים, בהם ר' מחלקת מבצעים באג"מ מטא"ר, מפקד מרחב מוריה בירושלים, מפקד תחנת באר שבע ועוד. בסבב המינויים האחרון מונה לפקד על מרחב נגב.

אפי חביביאן, נשוי ואב ל – 4 ילדים ומתגורר בכפר מנחם , הקים ופיקד על מרחב קדם בירושלים, מילא בעברו תפקידי פיקוד ומטה מרכזיים, בהם סממ"ר נגב, ק' אג"מ מחוז ירושלים, סממ"ר דוד ועוד. בראש השנה תשע"ה קודם לדרגת תת ניצב ומונה לפקד על מרחב ציון.

במהלך הטקס פתח מפקד המרחב היוצא, תנ"צ אמנון אלקלעי, בדברי ברכה למפקד המחוז, ניצב יוסי פרינטי. "ישנם בודדים שקיבלו במתנה, אישיות המאפשרת להם להוביל, להקסים, לעורר השראה ולהניע באמצעות קסם אישי" הוא פנה למפקד המחוז והדגיש "בך נגעה השכינה, היית לי חבר, עמית ומפקד".
תנ"צ אלקלעי הוסיף ושיבח את כלל מרחבי מחוז י-ם, יחידות מחוזיות, מג"ב ירושלים ומטה המחוז על שיתוף הפעולה הפורה וציין כי " קציני ושוטרי מרחב ציון פועלים בסיוע כלל יחידות המחוז ומג"ב, לילות כימים ע"מ לאפשר את המובן מאליו לכאורה, בתחומי הפשיעה, ביטחון, סדר ציבורי ותנועה, על מנת לאפשר שגרת חיים ובטחון לתושבי העיר".
הודה לקציני ושוטרי מרחב ציון על הפעילות ללא לאות, מקצועיות ומסירות אשר הובילו להישגים רבים.
בסיום דבריו הזמין את מפקד המרחב הנכנס, תנ"צ אפי חביביאן, העניק לו את מפתח מרחב ציון וציין כי "אני גאה שאפי הוא מחליפי ומהיכרותי אותו אני בטוח בהצלחתו בתפקיד״.  

מפקד המרחב הנכנס, תנ"צ אפי חביביאן הדגיש בדבריו כי "כמפקדים מוטלת על כתפינו אחריות רבה כלפי פקודנו" וציטט מדברי דוד בן גוריון 'לא די שידע המפקד את מלאכתו, עליו להיות אוהב אדם שחיי הפקוד שלו יקרים לליבו, רק מפקד כזה ימצא בפקודיו מסירות נפש שתוליכם לכל אשר ישלח אותם...'
עוד הוסיף כי "מרחב ציון מורכב משוטרים וקצינים היוצרים פסיפס מופלא של צוות מנצח שאינו חושש מאתגרים, לא איבד את הניצוץ ושומר מכל על האדם שבו"
תנ"צ חביביאן הודה למפקד המרחב היוצא, תנ"צ אמנון אלקלעי, ואמר "במסירותך, מקצועיותך ואישיותך הובלת את המרחב להישגים מרשימים" והעניק לו את מגן ירושלים כהוקרה.

מפקד המחוז, ניצב יוסי פרינטי, חתם את הדברים וציין כי "אנו בבוקר שאחרי החגים, אך הפעילות האינטנסיבית במשטרת ירושלים, על כלל מרחביה מתקיימת לפני, במהלך ולאחר החגים למען תושבי העיר". שוטרי מחוז ירושלים התמודדו בשנתיים האחרונות עם אירועים גדולים, משמעותיים ומורכבים, תוך הפגנת מקצועיות ומסירות הראויים לכל שבח".
מפקד המחוז התייחס להחלפת הפיקוד במרחב ציון, שיבח את מפקד המרחב היוצא, תנ"צ אמנון אלקעי, והדגיש כי "מדובר בקצין איכותי, מקצועי וקפדן" , הודה לו על הובלת המרחב להישגים מרשימים וציין "תמיד ידעתי שיש על מי לסמוך בכל אירוע בתחום המרחב. אתה חוזר למחוז דרום לפקד על מרחב נגב ואני בטוח בהצלחתך בהמשך".
עוד התייחס למפקד המרחב הנכנס, תנ"צ אפי חביביאן, ציין כי "בפני אפי משימות ואתגרים רבים, אולם כמי שהקים את מרחב קדם בירושלים ומאמין בהון האנושי, אני בטוח שתבצע בהצלחה רבה את תפקידך ותוביל את המרחב להישגים מרשימים רבים ונוספים".

משטרת ירושלים מודה ומברכת את הקצינים ומאחלת להם הצלחה בתפקידם החדש.

 

תמונה: באדיבות חטיבת דובר המשטרה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה