מפקד מחוז ירושלים: "גם אבן אחת היא אבן אחת יותר מדי"



בדיון שהתקיים היום (יום ב') בנושא יידוי האבנים והאלימות ברכבת הקלה בעיר הוצגה פעילות המשטרה לצמצום הפגיעה ברכבת. מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי "משטרת ירושלים תמשיך לפעול בנחרצות למניעת פגיעה ברכבת הקלה"

היום (יום ב') התקיים דיון בנושא הרכבת הקלה בראשות השר לבט״פ, יצחק אהרונוביץ, מפקד מחוז ירושלים ניצב יוסי פרינטי, מנכ״ל סיטיפס, ירון רביד וקציני מרחב ציון וגורמי עיריית ירושלים. 

בפני השר לבטחון פנים, יצחק אהרונוביץ, הוצגה פעילות המשטרה לצמצום הפגיעה ברכבת הקלה והמעצר ״על חם״ שבוצע אמש ע״י כוח מג״ב של 4 צעירים ערבים בעת שיידו אבנים לעבר הרכבת.

השר לבט"פ שיבח את פעילות המחוז במעצר אמש, ציין כי סוגיית יידויי האבנים על הרכבת הקלה מטרידה ומדאיגה והדגיש כי לרשות המחוז עומדים המשאבים הנדרשים והוא מצפה כי שילוב היכולות המודיעיניות, הטכנולוגיות והפעילות המבצעית יימשכו.

חודש שעבר הקים מפקד המחוז צוות משימה בפיקוד קצין, לטיפול בפגיעה ברכבת הקלה, במחוז מציינים כי מדי יום מתבצעות פעילויות גלויות וסמויות, כולל נסיעת שוטרים במדים בקרונות הרכבת ונתוני הפגיעה ברכבת, מיום פעילות צוות המשימה, מצביעים על ממוצע של אירוע אחד ביממה כלפי הרכבת הקלה.

מפקד המחוז טען כי ״גם אבן אחת היא אבן אחת יותר מדי ומשטרת ירושלים תמשיך בפעילותה כנגד הפורעים״. 

מנכ״ל סיטיפס, מר ירון רביד, הדגיש את שיתוף הפעולה המלא עם גורמי משטרת ירושלים ועיריית ירושלים וציין כי ״ אני מעודכן באופן שוטף בפעילות המשטרה ויש לי הערכה רבה לשוטרים על הפעילות החשובה שהם מבצעים למען בטחון הנוסעים״. 
יחד עם זאת הדגיש מנכל סיטיפס כי ב 3 חודשים האחרונים נפגעו כבר 150 רכבות, וחייבים להמשיך ולפעול לכך שאפילו אבן אחת לא תזרק.

מפקד המחוז, ניצב יוסי פרינטי, הדגיש כי ״משטרת ירושלים תמשיך לפעול בנחרצות, תמשיך להשקיע משאבים ואמצעים טכנולוגיים רבים למניעת פגיעה ברכבת הקלה ושמירה על בטחונם של נוסעי הרכבת ותושבי העיר״.

צילום: חטיבת דובר המשטרה


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה