נעצרו שני תושבי מזרח העיר בחשד ליידוי אבנים לעבר הרכבת הקלה



המשטרה עצרה הלילה (יום ד') שני חשודים ביידוי אבנים באזור שכונת שועפט לעבר הרכבת הקלה, זאת כחלק ממאבק של לוחמי מג"ב ומשטרת ישראל כנגד יידוי האבנים ברחבי העיר

כוחות גדולים של לוחמי משמר הגבול מוצבים לכל אורך טווי הרכבת הקלה, במטרה לשמור על הסדר הציבורי.  אתמול, בשעות הלילה ,כחלק מהפעילות היזומה בגזרה, זיהה צוות לוחמים של יחידת שחר 101 ירושלים, צעיר המיידה אבנים מתוך רכב נוסע אל עבר רכב אחר שחלף בסמוך לרכבת הקלה באזור שועאפט. כתוצאה מהיידוי נשברה השמשה הקדמית של הרכב החולף. צוות הלוחמים העביר דיווח לצוות אחר של יחידת סמ"ג ירושלים , שפעל בסמוך . הצוות זיהה את הרכב ועצר את החשוד. החשוד, תושב מזרח העיר בשנות העשרים לחייו הועבר להמשך חקירה בתחנת שפט.

כחצי שעה לאחר המעצר, קיבל אותו צוות לוחמי משמר הגבולדיווח נוסף משוטר שנסע ברכבת הקלה בדרך לביתו אודות נער נוסף המיידה אבנים לעבר הרכבת הקלה. הצוות הגיע למקום במהירות, זיהה את הנער המיידה ועצר גם אותו. הנער הועבר גם הוא להמשך חקירה.


חשוב לציין כי מדובר בשני אירועים נפרדים שהתרחשו בסמוך וטופלו על ידי אותו צוות לוחמים
"כוחות גדולים של משמר הגבול פזורים ברחבי ירושלים ומשקיעים מאמצים אדירים על מנת לפגוע במפרי הסדר , להעלות את תחושת הבטחון של תושבי העיר,  ולאפשר מרקם חיים תקין לאזרח הנורמטיבי שומר החוק", אומר רפ"ק  עידן שטיין, מפקד יחידת סמ"ג ירושלים, " נגלה אפס סובלנות כנגד פורעי החוק ונמשיך לפעול בנחישות עד שנביאם  לדין." 

קרדיט צילום: חטיבת דובר המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה