ירושלים: העיר המובילה במספר התחלות בנייה



על אף המיתון בשוק הבנייה ברחבי הארץ, ירושלים היא העיר המובילה בישראל במספר התחלות בבנייה במחצית הראשונה של 2014 עם 2,100 דירות שבנייתן החלה, כך קובעת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

ממשיכים לבנות את ירושלים : מזה שנתיים נמצאת ירושלים בתנופת בנייה, ומנופים הפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף העירוני. מנתונים שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה  עולה כי בין החודשים ינואר עד יוני 2014 העיר ירושלים הובילה במספר התחלות הבנייה בהשוואה לשאר הערים בישראל. בירושלים החלה בנייתן של 2100 יח"ד חדשות כאשר תל אביב רק במקום השלישי עם 906 דירות חדשות וחיפה רק במקום ה-14 עם 308 דירות חדשות.

זו השנה השנייה ברציפות שירושלים היא העיר המובילה בישראל במספר יחידות הדיור שבנייתן החלה (בבדיקת המחצית הראשונה של השנה :ינואר –יוני)

הנתונים המתוארים מציגים את המצב בירושלים גם בתחום בניית מוסדות הציבור והתרבות כאשר בשנתיים האחרונות הושלמה בניית הסינמה סיטי, הורחב איצטדיון טדי, נבנו למעלה מ 15 מוסדות חינוך והורחבו תשתיות וכבישים בכלל רחבי העיר. כזכור רק בשבוע החולף נחנך היכל הפיס ארנה החדש אשר הינו הגדול בארץ ומכיל כ- 11,600 מקומות.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת בירך על הנתונים "תנופת הבנייה הירושלמית הינה אחת המשימות המרכזיות שהגדרנו לפיתוח ירושלים. העיר מצויה בשנים האחרונות בתהליך מואץ של התחדשות, אנו משקיעים רבות בבנייה, בחינוך ובתרבות והתוצאות ניכרות בשטח. קידום בניית אלפי יחידות דיור בעיר חשובה לפיתוחה של ירושלים ומשתלבת בפיתוח הכלכלי והעיסקי שאנו מקדמים ברובע הכניסה לעיר ובאיזורים נוספים שיוסיפו לעיר עשרות אלפי מקומות עבודה חדשים וישפרו את איכות החיים בירושלים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה