צו סגירה למסעדת סושי גרדן



עיריית ירושלים הוציאה צו סגירה מיידי למסעדת ״סושי גרדן" באמצעות בית המשפט לעניינים מקומיים בשל ליקויי תברואה חמורים במקום

בעקבות ממצאי ביקורת תברואתית של תברואני עיריית ירושלים ומפקחי משרד הבריאות במסעדת "סושי גרדן" שברחוב ירמיהו 21, עלה כי המשך הפעלת המקום מהווה סכנה מידית לשלום ובריאות הציבור. בעקבות הממצאים ובהמלצת גורמי מקצוע לרבות משרד הבריאות ותברואני העירייה, הוגשה בקשה למתן צו סגירה מיידי למסעדה ביום חמישי האחרון. עוד באותו יום בית המשפט לעניינים מקומיים ירושלים הטיל צו סגירה מידי ל"סושי גרדן".

בבית העסק התגלו ממצאים חמורים ביותר אשר לדעת הגורמים המקצועיים מהווים סכנה מידית לבריאות הציבור, בנוסף נמצא כי בית העסק פעל ללא רישיון ובתנאי תברואה ירודים ביותר.

חשוב לציין כי בעקבות חקירה אפידמיולוגית של משרד הבריאות נבחן מקרה של אישה הרה שהפילה את עוברה לאחר שחלתה בליסטריוזיס, התברר כי מקור החשיפה האפשרי של האישה לחיידק הינו במסעדת "סושי גרדן". כמו כן, גם ממצאי בדיקות המעבדה של המזון הנמכר בבית העסק העידו על זיהום במוצרי המזון הנמכרים בו.

משרד הבריאות שב ומזהיר את ציבור הצרכנים כי דגים נאים עלולים להכיל את חיידק הליסטריה מונוציטוגנס ואכילתם עלולה לגרום למחלות באוכלוסייה בסיכון גבוה, כגון בעלי מערכת חיסון מוחלשת, גרימת הפלות לנשים הרות וכו'.

טרם התקבלה תגובת המסעדה

 תמונות: באדיבות דוברות העירייה 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה