לראשונה בירושלים- תכנית יזמים הנדסית במכללה להנדסה



תכנית האקסלרטור AtoBe אורכת כ- 6 חודשים ומקנה ליזמים הזדמנות ללמוד מהטובים ביותר בתחום, לצבור ידע מקצועי וטכנולוגי ולקבל כלים חשובים וקשרים עם גופים מובילים בעולם היזמות הטכנולוגית, ההרשמה למחזור הראשון בעיצומה

בחודש אוקטובר הקרוב, עתיד להיפתח המחזור הראשון של האקסלרטור ההנדסי, AtoBe, היחיד בעיר ירושלים, ב"עזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים".

AToBe המאיץ העסקי למיזמים טכנולוגיים של המכללה, שם דגש מהותי ורואה לעצמו כמטרה, לקדם מיזמים טכנולוגיים שההנדסה העומדת מאחוריהם היא בעלת חלק מהותי ומשמעותי מאוד מהטכנולוגיה.

מתוך גישה מעשית להנדסה, הנמצאת בלב ליבה של המכללה, יקודמו מיזמים של רשות המכללה יכולת לסייע בהגשמת חלומם מתכנית למציאות, באמצעות היכולות האקדמיות והטכנולוגיות של המכללה, המעבדות המשוכללות וכלי המחקר האנליטיים וההנדסיים שלרשותה.

מטרת אקסלרטור ייחודי זה, היא לעודד את היצירתיות של היזמים לפיתוח המיזם שלהם, מתוך הנחה כי הם זקוקים ליותר מאשר רק רעיון טוב, אלא גם להדרכה, ידע ותמיכה בהובלת הרעיון שלהם מ"רעיון למיזם מוחשי".

עזריאלי - מכללה האקדמית להנדסה ירושלים, הינה מוסד ייחודי להשכלה גבוהה, ששם לעצמו, כמטרת על, לפתח ולקדם תשתית אנושית של מהנדסים איכותיים ויצירתיים אשר יצעידו קדימה את התעשיות עתירות הידע והטכנולוגיה בישראל בכלל ובירושלים בפרט. ייחודה של המכללה היא בהתמקדות האקדמית בתחום ההנדסה.

בימים אלו החלה ההרשמה למחזור הראשון במטרה להרכיב 7 צוותים, המייצגים את הדור הבא של היזמים בישראל. 

ליזמים הלוקחים חלק בתכנית זו, יינתנו 4 כלים מיוחדים:

  1. מרחב עבודה הכולל בתוכו משרד, לכל חברה, במרחב עבודה משותף ומפרה,לאונג', מטבחון, חדר ישיבות ועוד...
  2. תכנית האצה אינטנסיבית ובה מפגשים מסוגים שונים כמו: מפגשי מומחה, מפגשי סדנה, מפגשי מנטור, מפגשי pitch בנוכחות שאר החברים בתכנית, מפגשי סיכום שבועי וכדומה.
  3. תמיכה אקדמית מהמרצים, שימוש במעבדותהמתקדמות במכללה בעת הצורך וכדומה.
  4. תרומות מהשותפים הרבים לדרך כגון: מייקרוסופט ונצ'רס, אינדיגוגו, דלויט, דייל קרנגי, יגאל ארנון ועוד, והשתתפות בהרצאות המומחים מטעמם.

באמצעות הרצאות, ליווי טכנולוגי, דיונים קבוצתיים, וחונכים העוזרים ליזמים, המשתתפים יהיו מוכנים יותר לאינטראקציה עם משקיעים פוטנציאליים, רגולטוריים וכל גורם רלוונטי בו יפגשו בהמשך הדרך.

פרופ' אבי דומב, נשיא המכללה: "AtoBe עתיד להיות גורם משמעותי בסביבה היזמית הירושלמית, שפורח ומתעצם בשנים האחרונות וצפוי לסייע בהפיכת ירושלים לבירת אומת הסטרטאפ". 

 

תמונות באדיבות המכללה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה