המפלצת מתעוררת



הושלמו עבודות השדרוג והשיפוץ של גן המפלצת בהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח. העבודות בגן נועדו לרענן את הנראות, הצמחייה ומתקני המשחקים לצד שימור האופי המסורתי והנוסטלגי של הגן שמהווה מוקד משיכה לתושבי העיר מכלל השכונות

גן המפלצת, המוכר בכל הארץ ואשר הפך לסמל נוסף ומיוחד של העיר ירושלים, עבר שיקום ומתיחת פנים מלאה אשר כללה: הקמת שבילים חדשים, הנגשה נוחה לגן, צמחייה חדשה בכל מתחם הגן, הותקנה תאורה חדשה, הוצבו מתקני משחק חדשים, ברזיות, ריהוט גן, שולחנות וספסלים חדישים.

העבודות בגן נועדו לרענן את הנראות, הצמחייה ומתקני המשחקים לצד שימור האופי המסורתי והנוסטלגי של הגן שמהווה מוקד משיכה לתושבי העיר מכלל השכונות.

בסמוך לגן נמצא בית אבות וכמו כן הורים וילדים רבים מגיעים מדי יום לשחק ולשבת בגן. הפיכת הגן לנגיש עבור כלל האוכלוסייה, עבור עגלות, כסאות גלילים ועוד, הוא חיוני ביותר והיווה מטרה מרכזית בביצוע עבודות השיפוץ בגן.

עבודות השיפוץ נעשו על ידי חברת מוריה ובשיתוף מלא של מרכז קהילתי יובלים שליווה את הפרויקט לכל אורכו. האדריכל המצבע והגורם התכנוני המרכזי של הפרויקט, חיים לוטנר.

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת אמר כי "גן המפלצת הוא אחד מסמליה הוותיקים והמוכרים של העיר ירושלים ומהווה מוקד חברתי מרכזי בשכונה. בגן הושקעו כסף ומחשבה רבים ואני מאחל לתושבי וילדי השכונה שייהנו מהגן המשופץ והמחודש, שימשיך להוות סמל לעוד שנים רבות".

יואל אבן, סמנכ"ל הנדסה של חברת מוריה: "זוהי זכות גדולה עבורנו להיות שותפים בשיפוץ ושיקום גן היסטורי וחשוב בעיר ירושלים. במהלך עבודות השיקום וחידוש הגן שמנו דגש מיוחד על שמירת הצביון הייחודי של גן המפלצת. מעבר לכך, כיום גן המפלצת מונגש לכלל הציבור ואין לי ספק שתושבי ירושלים ייהנו עתה מגן המפלצת המוכר והאהוב בסטנדרטים עדכנים ומתאימים לרוח ימינו".    

 

תמונה: ששון תירם


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה