נשיא המדינה ראובן ריבלין וראש העיר ניר ברקת פתחו את שנת הלימודים עם ילדים חולי סרטן



מפגש מרגש בין נשיא המדינה וראש עיריית ירושלים לבין ילדים חולי סרטן במרכז היום של "זכרון מנחם", הילדים אירחו את הנשיא וראש העיר במרכז והעניקו להם מתנות

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, וראש העיר ירושלים, ניר ברקת, ביקרו אתמול (א') ילדים חולי סרטן לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ה. נשיא המדינה, ראש העיר ורעיותיהם התלוו לילדים חולי סרטן במרכז היום של "זכרון מנחם", אליו הם מגיעים מדי בוקר, עקב מצבם הבריאותי אשר לא מאפשר להם ללכת לבית הספר.

הילדים אירחו את הנשיא וראש העיר בסדנאות יצירה ואומנות וסיירו יחד במרכז היום. בנוסף, השתתפו הנשיא וראש העיר בטקס ייחודי במהלכו העניקו הילדים לנשיא ולראש העיר מתנה ייחודית שהכינו המבוססת על תמונות ילדותם של הנשיא וראש העיר, שהועברו מבעוד מועד לבקשת הילדים.


במפגש המרגש בירך נשיא המדינה ראובן ריבלין "בבתי הספר הרגילים, יש ילדים רגילים שלומדים תורה, אנגלית, חשבון ועוד מקצועות. בבית הספר שלכם יש ילדים גיבורים. אתם לומדים תורה, חשבון ואנגלית, אבל אתם לומדים משהו הרבה יותר חשוב. אתם לומדים איך לחיות. בית הספר שלכם הוא בית הספר של החיים".



ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, המשמש כמחזיק תיק החינוך ברך את הילדים "אתם הגיבורים של כולנו. למרות כל הקשיים אתם ממשיכים ללמוד ואני בטוח שתחילת שנת הלימודים תביא איתה התחלה חדשה עם בריאות איתנה. ירושלים מאחלת לכם הרבה בריאות והצלחה ושתחזרו במהרה לספסל הלימודים ולחברים בבתי הספר שלנו בירושלים".

יו"ר "זכרון מנחם" מר חיים ארנטל הודה בדבריו לנשיא המדינה ולראש העיר על בואם: "הענקתם כבוד רב לנו ולילדים, רגעים אלה של אושר ושל תשומת לב לילדים החולים, הם הרגעים החשובים ביותר להחלמתם. השמחה והאושר הם סוג של תרופת קסם לילדים החולים במחלה כ"כ אנושה".

תמונות גרשון אלינסון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה