אהרון סופר נעדר מיום שישי לפני שבוע



אהרון סופר בן 23 טייל עם חבר ביער ירושלים לא רחוק מבית זית אך לא הגיע לנקודת המפגש עם החבר. הוריו הגיעו מחו"ל נפגשו עם קציני המשטרה וקיבלו עידכון על החיפושים. חפ"ק מיוחד הוקם

במהלך הלילה, לאחר שכלל המחפשים אחר הנעדר הוצאו מיער ירושלים, במטרה ל״הרגיע״ את השטח, הוכנסו יחידות ייעודיות כגון כלבנים של מג״ב, יחידת עוקץ של צה״ל, ופרשי מחוז י-ם, לסריקות נוספות עם בעלי חיים בשטח הגיאוגרפי של יער ירושלים. עד כה ללא תוצאות. 

במהלך היום (יום ה׳) נמשכו החיפושים במעגל הרחב יותר סביב יער ירושלים. 
בהתאם להערכת מצב שקיים סגן מפקד מרחב ציון, נצ״מ מוטי לוי, הוחלט להרחיב היום אחר הצהריים את הסריקות לשכונות העוטפות את יער ירושלים, בהן שכונת עין כרם, קרית יובל, בית זית, בית וגן והר נוף, במטרה לאתר את הנעדר ו/או חפצים השייכים לו. 

ראש צוות החקירה המיוחד שהוקם לבחינת האירוע, סנ"צ גלעד בהט, ציין כי "עם קבלת הדיווח על ההיעדרות, הופעלו מאות שוטרים ומתנדבים לסריקת יער ירושלים", המקום האחרון בו נראה הנעדר, "המשטרה מרכזת פעילות של מתנדבים, יחידות חילוץ מקצועיות ומפעילה אמצעים רבים". "הסריקות התמקדו ביער ירושלים, בשכונות הסמוכות ליער ובאזור מגוריו של הנעדר והיום החיפושים התרחבו למעגל רחוק יותר בניסיון לאתרו".

בחיפושים משתתפים מתנדבים מיחידות החילוץ "עציון", "מגילות" ו"ערד", מתנדבי "איחוד הצלה" ו"זק"א", תלמידי ישיבות רבים, יחידת כלבנים מצה"ל וכמובן כוחות משטרה רבים ומגוונים – שוטרי מרחב ציון, לוחמי מג"ב, יחידת הכלבנים של מג"ב, יח' הפרשים של מחוז ירושלים, היחידה האווירית של המשטרה ועוד.
 

אתמול (רביעי) נפגשו הוריו של הנעדר, אהרון סופר, עם מפקד המחוז ניצב יוסי פריינטי. 
מיד עם נחיתתם של ההורים בישראל, הוסעו לחפ"ק המשטרה, נפגשו עם סממ"ר ציון, נצ"מ מוטי לוי, ואנשיו וקיבלו סקירה ועדכון מלא אודות החיפושים אחר בנם.
פיקוד המרחב וראש הצח"מ שהוקם עומדים בקשר שוטף עם ההורים ומעדכנים אותם מדי יום בפעולות שמתבצעות. ניצב פריינטה להורים "המשטרה עושה כמיטב יכולתה ומשקיעה את כל משאביה לאיתורו של אהרון".

ההורים ובני המשפחה ביקשו להודות למפקד המחוז והוסיפו כי "הם מחבקים את השוטרים והמתנדבים, על פעילותם הרבה לאורך הימים והלילות לאיתור בנם אהרון".

.
 

צחי כהן, מתנדב ודובר יחידת החילוץ עציון במחוז ש"י סיפר  לרדיו ירושלים: "ביחידה התקבלה פנייה ב2 לפנות בוקר, בלילה בין שישי לשבת, דווח על שני בחורי ישיבה שעשו טיול רגלי ביום שישי בבוקר מהר הרצל לכיון יער ירושלים, בלי להכיר את האזור, בלי מפה, הלכו בכיון כללי לכיון יער ירושלים. באיזשהו שלב הם איבדו את הדרך ונפרדו. כשחברו חזר לחפש את אהרון הוא לא מצא אותו.
מדובר בשטח פשוט מאוד, שאין נקודה בשטח שלא רואים בתים או אורות, מה שהופך את המקרה ליוצא דופן. הנקודה המדויקת בה הם נפרדו היא, ממתחת להר נוף מול בית הקרבות של בית זית. בארבעת הימים האחרונים ערכנו סריקות של אלפי מתנדבים.  
מדובר בבחור אחראי, מסודר, ביקש רשות לפני שהוא יצא לטיול  לא סוג הבן אדם שנעלם ככה פתאום".

המשטרה שבה ופונה לציבור, כל היודע דבר על מקום הימצאו או יכול לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.
נראה בפעם האחרונה ביום שישי, 22.8.14 בשעות הצהריים ביער ירושלים ומאז נעלמו עקבותיו.
תיאורו של אהרון סופר: בן 23, מבנה גוף צנום, גובהו 1.75 מ' , זקן קצר ג'ינג'י, מרכיב משקפי ראייה, לובש מכנסיים שחורים, חולצה לבנה, ג'קט שחור, כיפה שחורה ומגבעת שחורה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה