לוחות מודעות חדשים בעיר לשימוש התושבים



עיריית ירושלים הציבה בשבועות האחרונים עשרות לוחות מודעות ייחודיים בשכונות העיר לשימוש התושבים במטרה למנוע תלייה פיראטית של מודעות על קירות ועל עמודים

לוחות המודעות הציבוריים החדשים יאפשרו לתושבים תליית מודעות שונות בצורה מוסדרת ובאופן שאינו מלכלך את המרחב הציבורי. הוצבו לוחות עבור מודעות אבל, לוחות עבור מודעות מכירה, לוחות מודעות בסמוך לתחנות אוטובוס, לוחות בייבי על עמודי חשמל וגם לוחות עבור הפשקווילים בשכונות החרדיות.   

הפשקווילים המודבקים על הקירות פוגעים בחזות המרחב הציבורי ועל כן יצרה העירייה לוחות מודעות ייחודיים עבור תליית הפשקוולים. כמו כן כחלק מהתכנית סיכמה העיריה עם חברות מדביקי הפשקווילים כי מעתה ייתלו הפשקווילים רק על הלוחות המיועדים לכך ולא על הקירות ברחובות במטרה לשמור על ניקיון המרחב הציבורי בשכונות. פשקווילים שיתלו על הקירות באופן פיראטי, העירייה תפעל כנגד התולים והם ייקנסו על פי החוק.

לוחות המודעות החדשים יותקנו בשכונות רמת שלמה, הר נוף, עמק רפאים ושכונות נוספות.

בעיריית ירושלים מציינים כי היוזמה החדשה שמוביל מינהל תפעול בעירייה תביא לשיפור בניקיון העיר ובחזות הרחובות והמרחב הציבורי בשכונות העיר לרווחת התושבים, כחלק מתכנית העירייה לשיפור המרחב הציבורי בשכונות העיר.

 

 

 

תמונות: באדיבות עיריית ירושלים 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה