מארחים את המעצבים מהדרום



המעצבים הירושלמים התגייסו למען תושבי הדרום והערב (יום ג') יפנו המעצבים הצעירים במתחם "מעצבים בעיר" ברח' בצלאל, את המקום בחנויות שלהם זאת עבור מעצבים מהדרום, על מנת להעניק להם הזדמנות להתפרנס בימים קשים אלה

בעקבות המצב הביטחוני הקשה פרנסתם של תושבי הדרום נפגעה, ובתקופה האחרונה מצאו עצמם התושבים סוגרים את החנויות ויושבים במקלטים או אף עוזבים את האזור לתקופה לא קצרה.

המעצבים הצעירים במתחם 'מעצבים בעיר' החליטו לפנות את מקומם במתחם ולתת אפשרות למעצבי הדרום להגיע ולמכור את סחורתם. היום (יום ג') החל מהשעה 16:00 יתקיים אירוע מכירה בו מעצבים מהדרום יוכלו למכור את מרכלותם.

ענת פרידמן, מעצבת ובעלת המותג "ANATFRIEDMAN", תארח את אורן וכסלר, מעצבת נעליים מהדרום. "אני חושבת שכמעצבת ירושלמית ובעלת עסק קטן, קלי לי ולמעצבים מהמתחם להזדהות עם מצב בו אירועים ביטחוניים משבשים לא רק את אורח החיים שלנו אלא גם מערערים לנו את הפרנסה. אנחנו שמחים לארח היום את המעצבים מהדרום ולתת להם מקום ואפשרות למכור את הסחורה שלהם. הפרנסה שלהם נפגעה קשות בעקבות המבצע ואם לנו יש אפשרות לסייע להם אפילו קצת, זה חשוב שנעשה זאת" ענת מוסיפה "הערב נארח בערך עשרה עצבים שנרשמו ויגיעו לבירה, כל אחד מעצב בתחום שלו, אני אישית אארח את אורן וכסלר שהיא מעצבת נעליים, וזה יכול להיות דווקא שילוב מאוד נחמד כי אני מעצבת פרטי אופנה לנשים". ענת היא בוגרת המחלקה לצורפות ואופנה בביה"ס 'בצלאל'. 


מתחם 'מעצבים בעיר' הוא בית חם למעצבים ירושלמים בו המעצבים הצעירים יוצרים, מייצרים, עובדים ומוכרים את התוצרים שלהם לקהל הרחב. מדובר בחלל גדול ומעוצב, המושלב בבית הקפה מיתולוגי 'נוקטורנו' החלל מחולק לנישות המהוות חנות וסטודיו עבור כ-41 מעצבים בתחומים שונים.

כאמור היום (יום ג') החל מהשעה 16:00 יתקיים אירוע מכירה ומוסיקה מיוחד שילווה על ידי די ג'יי, במתחם 'מעצבים בעיר', רחוב בצלאל 7. 

 

 

תמונה ראשית: צילום דוד וינוקור, תמונה ראשונה בגוף הכתבה: טוניקה בעיצובה של ענת פרידמן, תמונה שנייה בגוף הכתבה: צילום גיא יצחקי. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה