לאחר פיגוע הדריסה: אירוע ירי בהר הצופים, חייל נפצע קשה



לעבר איש כוחות הביטחון שעמד בסמוך לתחנת אוטובוס ברחוב יצחק הנדיב הגיע חשוד שביצע ירי לעברו ונמלט מהמקום. איש כוחות הביטחון, צעיר כבן 20 פונה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב קשה כשהוא ירוי בפלג גופו העליון. במשטרה מבצעים סריקות לאיתור החשוד

שעתיים אחרי ניסיון פיגוע נוסף בעיר: איש כוחות הביטחון שעמד בסמוך לתחנת אוטובוס ברחוב יצחק הנדיב בגבעה הצרפתית בירושלים, נורה בפלג גופו העליון. חשוד על אופנוע הגיע למקום, ביצע לעברו ירי ונמלט מהמקום.
 
כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום, המשטרה הציבה מחסומים סביב רחוב יצחק הנדיב הסמוך למנהרת הר הצופים, הרחוב עצמו סגור לתנועת כלי רכב. כוחות המשטרה מבצעים סריקות נרחבות ליתור החשוד.  מהמשטרה נמסר כי נבדקים כל כיווני החקירה.

אסי אהרוני דובר משטרת ירושלים "אנחנו מבצעים סריקות נרחבות לאיתור החשוד. אני לא יודע להצביע על קשר בין המקרה הזה לפיגוע הטקטור מוקדם יותר. זה עוד מוקדם להתייחס לכך. תושבי ירושלים למודי ניסיון, מאוד ערניים ואני קורא להמשיך ולדווח לנו על כל דבר שקורה. אנחנו מתגברים את הכוחות בשטח ונמשיך לעשות הכל על מנת להגן על תושבי העיר". 

במד"ר התקבל דיווח ב-16:10,  פאדי בדארנה, פראמדיק מד"א ירושלים שטיפל בפצוע ירי "הגענו למקום תוך פחות מ 2 דקות מקבלת האירוע, הבחנתי בצעיר כבן 20 שוכב על הרצפה בתחנת האוטובוס עם פצע ירי במרכז גופו,  התחלנו לטפל בו תוך שאנחנו מפנים אותו במצב קשה לבית החולים הר הצופים. בבית החולים הוכנס לחדר ניתוח להמשך טיפול".

 
צוותי מד"א פינו לבית החולים הדסה הר הצופים צעיר כבן 20 כשהוא ירוי בפלג גופו העליון, הצעיר פונה במצב קשה. מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר כי כי לחדר המיון הגיע חייל מצבו מוגדר קשה והוא הועבר לחדר ניתוח להמשך טיפול. 

חובשים המתנדבים ביחידת האונפנולנסים של 'איחוד הצלה' בירושלים הגיעו למקום והעניקו טיפול ראשוני לנפגע באורח בינוני, נסיבות האירוע בשלב זה אינן ברורות.
 
משה לוי, חובש איחוד הצלה "אזרחים סיפרו לנו כי מדובר באופנוןע שביצע ירי ונמלט, אני וחובשים נוספים מעניקים טיפול ראשוני לנפגע באורח בינוני, כוחות גדולים של משטרה בדרכם למקום". 

תמונה: flash 90 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה