קצין צה"ל סגן הדר גולדין הוכרז חלל צה"ל



שר הביטחון, ראש אכ"א והרב הראשי הצבאי בישרו למשפחה כי על פי ממצאים בשטח הלחימה נקבע מותו של סגן הדר גולדין.היום הותר לפירסום כי יעלון וגולדין - קרובי משפחה רחוקים סבו של שר הביטחון והסבתא-רבתא של קצין גבעתי ההרוג היו אחים.

דובר צה"ל מסר כי אתמול (יום ש') בשעה 23:25 קבע הרב הצבאי הראשי, תת-אלוף רפי פרץ, אשר עמד בראש בית דין מיוחד שהוקם לצורך זה, את מותו של קצין צה"ל, סגן הדר גולדין, לוחם ומפקד בחטיבת "גבעתי", שנפל בקרב ברצועת עזה ביום שישי, ה' באב תשע"ד, 1 באוגוסט 2014.

ההחלטה התקבלה על פי ממצאים שהובאו משטח הלחימה ותוך התחשבות בשיקולים רפואיים, הלכתיים ושיקולים רלוונטיים אחרים.

ההודעה נמסרה למשפחה על-ידי ראש אגף כוח האדם, אלוף אורנה ברביבאי והרב הצבאי הראשי, תת-אלוף רפי פרץ.

צה"ל ימשיך לשמור על קשר ישיר עם המשפחה ולתמוך בה ככל שיידרש. . הלווייתו תתקיים היום (יום א'),   בשעה 17:30 בבית העלמין בכפר סבא, בחלקה הצבאית.

עוד נמסרו מועדי הלוויותיהם של קציני צה"ל אשר נהרגו ביום חמישי האחרון בשעות הערב בפעילות מבצעית בגבול רצועת עזה, במהלכה בוצע ירי תלול-מסלול לעבר כוחותינו בשטח מדינת ישראל.

הלוויתו של קצין צה"ל, סרן עמרי טל, לוחם בחטיבת "עוצבת הברק", בן 22 מיהוד, תתקיים היום, יום א', 3 באוגוסט 2014, ז' באב תשע"ד בשעה 17:00 בחלקה הצבאית שבבית העלמין ביהוד.

הלוויתו של קצין צה"ל במילואים, סרן (מיל') לירן אדיר (אדרי), לוחם בחטיבת "עוצבת הברק", בן 31 מעזוז ונתניה, תתקיים היום, יום א', 3 באוגוסט 2014, ז' באב תשע"ד בשעה 17:00 בחלקה הצבאית שבבית העלמין בנתניה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה