הוגש כתב אישום נגד תושבת רמאללה שניסתה בשבת לבצע פיגוע דקירה



פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה הבוקר (יום ד') לביהמ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד ת'וריה טהה, תושבת רמאללה בת 21, בגין חבלה בכוונה מחמירה, החזקת סכין וכניסה לישראל שלא כדין

על פי כתב האישום, ב- 26.7.14 נכנסה הנאשמת שלא כדין לישראל דרך מחסום קלנדיה והגיעה לעיר העתיקה בירושלים. הנאשמת ערכה ביקור במסגד 'אל אקצה'.

לאחר שסיימה את ביקורה במסגד, ניגשה הנאשמת לחנות בעיר העתיקה, רכשה 6 סכינים והסליקה אותם בתוך שקית שחורה על מנת לפגוע בשוטרים.

באותו הזמן, במסגרת פעילות משטרתית, תגברו שני השוטרים (המתלוננים) את אזור שער שכם בעיר העתיקה. הנאשמת הבחינה בשני השוטרים והחלה לעקוב אחריהם בכוונה להטיל בהם נכות, מום או לגרום להם חבלה חמורה על רקע 'הכיבוש', המצב הביטחוני ולאור המתרחש ברצועת עזה במבצע 'צוק איתן'.

בשלב מסוים, הבחינה הנאשמת כי השוטרים מבחינים בה ועזבה את המקום. כעבור זמן קצר, ולאחר שהחליטה לעשות מעשה עבור הלאום והעם שלה, חזרה הנאשמת למקום בו עמדו השוטרים.

הנאשמת החזיקה בסכין מהסכינים שרכשה, ניגשה לעברו של אחד השוטרים ונעמדה מאחוריו כשבכוונתה לדקור אותו בפלג גופו העליון.

השוטר השני הבחין בנאשמת ודיווח על כך לשוטר שמאחוריו היא עמדה. בעקבות כך, השוטר הסתובב לעברה. אז החלה הנאשמת להימלט רגלית מהמקום עד שנעצרה על ידי שוטרים אחרים ששהו במקום. 

 

תמונה: באדיבות  חטיבת דובר המשטרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה