30 ימים לרצח הנערים: יוני דודו של אייל יפרח ז"ל "כך הכל התחיל, זה תהליך של אחדות והכרה בעם ישראל"



רבים השתתפו אתמול (יום ג') באזכרה לציון 30 ימים למותם של שלושת הנערים איל יפרח, גיל-עד שער ונפתלי פרנקל, שנערכה בבית הכנסת הגדול בירושלים. יוני דודו של אייל יפרח ז"ל "זה לא פשוט אבל אנחנו מוצאים כוחות להתמודד"

לציון 30 ימים לרצח הנערים נערכה אתמול (יום ג') עצרת לזכרם. העצרת התקיימה בבית הכנסת הגדול והגיעו להשתתף בה בני משפחה, חברים הרבנים הראשיים, ראש העיר ניר ברקת, נשיא המדינה רובי ריבלין ואשת ראש הממשלה שרה נתניהו.
הנשיא ראובן (רובי) ריבלין, גינה את פעולות הטרור של החמאס והדגיש כי "בימים אלה חלה עלינו החובה לשמור על מוסריות החיים". 


ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, ציין כי: "המורשת שהותירו לנו הנערים היא כי כוחנו באחדותנו. הכוח הזה, שהעולם טרם ראה כדוגמתו, הוא הכוח המניע לעוצמת צה"ל במערכה זו. זה הצו שציוו אותנו הנערים".

יוני דודו של אייל יפרח ז"ל אמר לרדיו ירושלים "למעשה, ככה הכל התחיל, החטיפה הרצח ואחר כך המבצע. זה תהליך של אחדות והכרה בעם ישראל. לנו  יש את המשפחה ואת הקהילה שמאוד קרובה ומחוברת וזוהי הדרך שלנו להתמודד עם המצב. החברים של אייל מאוד אוהבים לבוא לשבצ ולספר עליו ולנו זה נותן כוחות ואנחנו מאוד אוהבים לשמוע את הסיפורים שלהם. היום אנחנו נעלה לקבר ושוב נתכנס כולם ונשמע את התחושות וניפגש שוב עם כל בני המשפחה. זה לא פשוט אבל אנחנו חזקים ומוצאים כוחות להתמודד". 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה