אנשים טובים באמצע הדרך



בימים האחרונים פקדו את בית החולים הדסה עין כרם אלפי אנשים טובים אשר הגיעו לתת דברים טובים לחיילים שאושפזו, בנם של רוני וסימה עתיד להשתחרר היום וכעת הם מחלקים את הדברים שקיבלו לשאר החיילים והמטופלים בבית החולים

מתחילת מבצע איתן חבילות של אוכל, בגדים ועוד הפתעות נשלחות לחיילים בשטח. גם אלה השוכבים בבתי החולים זוכים לחום ואהבה. במרכז הרפואי הדסה מאושפזים חיילים. היום (יום ג') משוחרר בנם של סימה ורוני , ההורים המאושרים ששמחים לקחת את בנם הביתה מודים לבית החולים ולכל אלה שהגיעו לביקור על הטיפול והאהבה.

סימה, אמו של חייל שנפצע במבצע סיפרה "עם ישראל מחבק אותנו ואת כל החיילים והמשפחות בצורה מדהימה אנשים מגיעים מכל הארץ, ילדים מבוגרים, חרדים וחילונים שמרעיפים עלינו שפע של אהבה אכפתיות וחיזוק. אנשים פשוט חושבים על הכל הביאו לנו תשבצים, עפרונות דברים שבכלל לא חשבנו עליהם. זה פשוט מחמם לראות הורים שמביאים את הילדים שלהם עם דגלים לחזק את הבנים שלנו. אנחנו מאוד שמחים ששי משתחרר היום הביתה, ברוך השם הוא מרגיש טוב לאט לאט". 
לקראת השחרור החלה המשפחה לחלק את כל הטוב שקיבלו לשאר מטופלים בבית החולים. היום (יום ג') הגיע לביקור בבית החולים גם ראש העיר ניר ברקת ששוחח עם החיילים ושמע על מה שחוו בשטח. החיילים והמשפחות ציינו כי "הם מודים למנכ"לית הדסה ובכלל למרכז הרפואי על הטיפול המסור לו הם זוכים, עוד הוסיפו כי השהות היא ממש כמו בבית מלון". 
 

בין היתר ביקרו ראש העיר ופרופסור תמי פרץ, מנכ"לית בית החולים את זיווה אחותו של סמ"ר משה מלקו שילדה השבוע בבית החולים. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה