קצין צה"ל הותקף בבית שמש



קצין צה"ל הגיע אתמול (יום ב') לבקר את משפחתו בבית שמש והותקף על ידי קבוצת קיצונים. משה אבוטובול ראש עיריית בית שמש ""הזדעזעתי לשמוע על המקרה החמור ואני מגנה זאת בכל תוקף". הערב (יום ג') נעצר חשוד במעשה

הקצין הגיע להתפלל תפילת ערבית בבית-הכנסת שבעיר, הותקף על-ידי שלושה אנשים מהכת הקיצונית שהוקעה מהציבור החרדי ורכבו ניזוק. 

בעקבות מקרה תקיפת החייל, שוחח ראש העיר מר משה אבוטבול עם החייל ומשפחתו, ראש העיר אמר לחייל "הזדעזעתי לשמוע על המקרה החמור ואני מגנה זאת בכל תוקף, בפרט בתקופה זו שבה עם ישראל בכלל ותושבי בית שמש בפרט מתאחדים למען חיילי צה"ל. גם אנו בעירייה מתכנסים כל יום לאמירת תהילים ומי שברך להצלחת חיילי צה"ל וכן הקמנו מוקד תפילות מיוחד בתוך המוקד העירוני".
 
ראש העיר הוסיף כי "הדבר אסור הן ע"פ החוק והן ע"פ דין תורה, אני פונה למשטרת ישראל שתמצה את הדין בחומרה רבה".
הערב (יום ג') שוטרי תחנת בית שמש עצרו צעיר יהודי כבן 22 תושב בית שמש, בחשד שניסה לתקוף את אותו חייל מילואים בעת שיצא מבית כנסת בעיר יחד עם משפחתו. החשוד יידה אבנים לעבר רכבו וניפץ את שמשותיו. כשיצא הקצין מבית הכנסת הבחינו בו מספר צעירים יהודים שקראו לעברו קריאות גנאי ונאצה, חייל המילואים לא נפגע.
היום (יום ג') לאחר ביצוע פעולת חקירה ומודיעין עצרו שוטרי תחנת בית שמש את החשוד במעשה. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה