'הוא היה כמו מורה קטן אצלי, תמיד הוא אמר תזכרי אותי עוד תשמעי עליי'



חמישה חיילי צה"ל נהרגו היום (יום ב') ביניהם גם סמ"ר משה דוינו, לוחם ההנדסה, בן 20 משכונת קטמון בירושלים, שנהרג במהלך פעילות מבצעית של צה"ל בחאן יונס שבדרום הרצועה. אלי קרוב משפחה של סמ״ר משה דוינו ״אנחנו לא מאמינים שלקחו לנו אותו, אדם חייכן שתמיד דאג לכולם״

בשעות הצהריים והערב ברצועת עזה, נהרגו היום (יום ב') חמישה חיילים. ביניהם  חייל צה"ל סמל-ראשון משה דוינו, בן 20 מירושלים, שנהרג במהלך פעילות מבצעית היום בשעות הצהריים ברצועת עזה.

בני משפחה וחברים הגיעו הערב (יום ב') לבית משפחת דוינו בשכונת קטמון לנחם את המשפחה. חברים קרובים של משה כתבו לו בדף הפייסבוק וסיפרו על האדם והחבר המדהים שאיבדו. 

אלי, בן דוד של המשפחה סיפר לאתר ירושלים נט ״משה היה אדם שאהב כדורגל, שמח וחייכן. אנחנו לא מאמינים שלקחו לנו אותו. הוא בן שלישי מבין ארבעת האחים וזו משפחה טובה ושקטה. תמיד הוא היה חדור מוטיבציה לצה״ל ולהגן על המדינה. בשבת האחרונה הוא חזר הביתה והתעקש לחזור כי תמיד דאג למשפחה. כואב הלב שלוקחים לנו אדם כזה טהור ומדהים שלא הספיק לעשות עוד דברים בחייו, השכול הגיע גם אלינו הביתה״.

שירה תמר ציטיאט, מחנכת בבית הספר דמנרק סיפרה לאתר ירושלים נט "לצערי בלחימה הזו יצא לי להכיר שניים מתלמידי בית הספר. את סמ"ר משה מלקו בגלל שאני תושבת פסגת זאב, תמיד הייתי מחזירה אותו הביתה. והוא היה מספר לי בגאווה על אחיותיו, הוא היה אדם חייכן."

את מושיקו (סמ"ר משה דוינו) הייתי המחנכת שלו, הוא היה כמו מורה קטן אצלי. תמיד קראתי לו לו מושיקו שלי. כל ההרג הזה הוא פשוט נורא. תלמידים מתקשרים אליי ואין לי מילים. אני זוכרת ש שהוא תמיד היה אומר לי 'את תהיי גאה בי ועוד תשמעי עליי'. והתחושה היא נורא קשה, זה מאוד קשה במיוחד כשמדובר גם בשני תלמידים מאותו מחזור". 

הלוויתו תתקיים היום (ג'), בשעה 15:00 בבית העלמין בהר הרצל.

ארבעה חיילים נוספים נהרגו בגבול רצועת עזה. הארבעה נהרגו מפגיעת פצמ"ר הערב (יום ב') במועצה האזורית אשכול: סמ"ר אליאב כחלון בן 22 מצפת הלוויתו תתקיים בשעה 11:00 בבית העלמין הצבאי בצפת.

רב"ט מידן ביטון בן 20 מנתיבות, הלוויתו תתקיים היום (ג'), בשעה 15:00 בבית העלמין בנתיבות, בחלקה הצבאית.

רב"ט נירן כהן בן 20 מטבריה, הלוויתו תתקיים היום (ג'), בשעה 17:00 בבית העלמין הצבאי בטבריה. 

רב סמל עדי בריגה בן 23 מבית שקמה, הלוויתו תתקיים היום (ג'),  בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי באשקלון.

 

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה