יוסף חיים בן דוד, הנאשם ברצח מוחמד אבו חדיר: ״אני המשיח״



הבוקר (יום א׳) הגיעו להקראת כתב האישום המואשמים ברצח מוחמד אבו חדיר הנער משועפט. שני הקטינים יחד עם יוסף חיים בן דוד הגיעו לבית המשפט המחוזי. עם הגיעו אמר הנאשם המרכזי יוסף חיים בן דוד ״ אני המשיח״

שבוע שעבר הותר לפרסום שמו של הנאשם המרכזי ברצח הנער משועפט מוחמד אבו חדיר, הבוקר (יום א׳) הגיע הנאשם יוסף חיים בן דוד יחד עם שני הקטינים המואשמים במעשה.

השלושה הגיעו לבית המשפט המחוזי להקראת כתב האישום. כזכור על פי כתב האישום, על רקע אירוע חטיפתם של הנערים נפתלי פרנקל, גלעד שאער ואייל יפרח ז"ל, שנחטפו ונרצחו בפיגוע לאומני, יצאו יוסף חיים בן דוד והקטינים ל"פעולת נקם" בחפים מפשע, במסגרתה הם תכננו לחטוף אדם ממוצע פלסטיני. מכתב האישום עולה כי שניים מהנאשמים ירדו מהרכב ופנו לעבר הקורבן במטרה לוודא כי הקורבן "ערבי" וכדי להתקרב אליו, שאלו אותו הנאשמים כיצד מגיעים לשער שכם ולתל אביב. הקורבן החל להשיב להם עד שלפתע חשד בהם. הקורבן קם על רגליו וניסה להתקשר לחברו. בשלב זה, היכה אחד הנאשמים את הקורבן. הקורבן החל לצעוק ושניים מהנאשמים, החלו למשוך אותו בכוח לעבר ההונדה כשנאשם נוסף סוגר את פיו של הקורבן בידו. עוד לפני שהגיעו ליער ירושלים אחד מהנאשמים ביקש לא להשתתף בפעולות ללקיחת חייו של הקורבן. כשהגיעו שניים מהנאשמים ליער, אחד מהם הניף את הלום והיכה בראשו של הקורבן שתי מכות תוך שהוא צועק לעברו "זה בשביל משפחת פוגל" במכה הראשונה, ו"זה בשביל שלהבת פס", במכה השניה.

בעקבות זאת נפצע הקורבן בראשו ושני כתמי דם החלו להתפשט בכובע ה"סווטשרט" שכיסה את ראשו. לאחר מכן, משך הנאשם את גופו של הקורבן אל מחוץ להונדה. הנאשם נעמד ליד הקורבן מחוסר ההכרה, ובעט בו שלוש פעמים תוך שהוא אומר "זה בשביל אייל", "זה בשביל גלעד", "זה בשביל נפתלי", בהתייחסו לנערים החטופים. הבוקר (יום א׳) הגיעו הנאשמים במעשה לבית המשפט המחוזי שבעיר להקראת כתב האישום.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה