אמו של סמל מקס שטיינברג ז"ל, איווי: "הלידה שלך הייתה אור בחיינו"



הבוקר (יום ד') הובא למנוחות החייל הבודד סמל מקס שטיינברג עשרות אלפים הגיעו להר הרצל לחלוק לו כבוד אחרון, מקס לחם בחטיבת גולני, בן 24 מבאר שבע ונהרג ביום ראשון מפגיעה בכלי משוריין של צה"ל ברצועת עזה

המונים נענו לקריאה שרצה ברשתות החברתיות וקראה להגיע להלוויתו של סמל מקס שטיינברג שנפל במבצע "צוק איתן" ברצועת עזה.

סמל מקס שטיינברג ז"ל הובא למנוחות בשעה  11:00 בבית העלמין הצבאי בהר הרצל. מקס הגיע לארץ בשנת 2012 אז התגייס לגולני במסגרת פרויקט מתנדבי חו"ל של תגלית. 
לפי הערכת המשטרה: 30 אלף איש הגיעו להלוויתו בהר הרצל בעקבות קריאות רבות ברשתות החברתיות. הוריו שתחילה ביקשו לקבור אותו בארה"ב, חששו שמא לא יגיעו להלוויה אנשים וכך לא ינתן לבנם כבוד ראוי.  


המשפחה תשב שבעה במלון קראון פלזה. אמו אביו, אחיו ואחותו של מקס ספדו לו בהלוויה. אביו סטיוארט סיפר על רוח הלחימה שתמיד הייתה טבועה בו. ועל כך שתמיד ידע שהוא יגיע לארץ ישראל ויתגייס ליחידה קרבית בצה"ל. ההורים הוסיפו כי בהתחלה לא תמכו בגיוסו וכששמעו על מותו חשבו בהתחלה להביא את גופתו לקבורה בארה"ב אך "כעת כשהגענו לישראל ואנחנו רואים וחווים את כל האהבה והחום שאת חשת אנו מבינים שעשינו את הדבר הנכון בכך שאנו מאפשרים את קבורתך בישראל, כמו שרצית". 

"מקסי היקר" הוסיפה אחותו של מקס פייג' "אף פעם לא אשכח אותך, כעת אני מבינה למה אהבת את המקום הזה בו קיבלת משפחה אחת גדולה". גם אחיו של מקס ספד לו. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה