סטודנטים במכללת הדסה זועמים: סטודנטים ערבים שמחים על הפגיעה בחיילי צה"ל



פוסט של סטודנטית ערבייה במכללת הדסה עורר את זעמם של הסטודנטים, הסטודנטית העלתה תמונה בה היא משווה את פעילות חיילי צה"ל לנאצים. בנוסף, סטודנטית נוספת שמחה על מותם של החיילים. בתגובה הגישו הסטודנטים במכללה תלונה להנהלת המכללה

סטונדטים יהודים במכללת הדסה הגישו תלונה להנהלת המכללה ולמשרד החינוך על התנהגותם של חלק מהסטודנטים הערבים במכללה. תמונה שפירסמה סטודנטית ערביה במכללה עוררה את זעמם, התמונה הציגה צלב קרס. סטודנטית נוספת שמחה על מותם של חיילים ישראלים. סטודנטים יהודים מהמכללה כעסו על הדבר וכעת הם קוראים לאוניברסיטה למגר את התופעה ולהעניש את הסטודנטים בהתאם.

מ', סטודנטית שנה א' במכללה "בתקופה בה כולנו מנסים לשמור על איפוק לא ייתכן שסטודנטים יכתבו דברים כאלה ולא יענשו. אנחנו עד עכשיו כיבדנו את מקומם וניסינו לשמור על אווירה הדדית אך אלה המתבטאים כך אין להם מקום איתנו. אנחנו מצפים שהמכללה תפעל במלוא חומרה על מנת למגר את התופעה, זה לא ייתכן שאנחנו נותנים מלגות ובתמורה אנחנו מקבלים ייחול מוות לחיילנו. שלחנו תלונות גם למשרד החינוך וגם להנהלת האונבירסיטה".

מהמכללה האקדמית הדסה נמסר כי "המכללה האקדמית הדסה ירושלים דוחה בסלידה, בבוז ובשאט נפש התבטאויות אלימות וקיצוניות. המכללה בודקת את כל האפשרויות החוקיות העומדות לרשותה ותפעל במלוא חומרת הדין, למיגור התופעה המחפירה הזו. המכללה עושה כל שביכולתה לשמור על מרקם החיים העדין והמורכב ולא מוכנה בשום פנים ואופן לאפשר התבטאויות קיצוניות מעין אלו". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה