5 שנות מאסר לבכיר בקהילה החרדית שביצע עבירות מין בבנותיו



בית המשפט המחוזי גזר היום (יום ב') 5 שנות מאסר על בכיר בקהילה החרדית שנהג לבצע עבירות מין בבנותיו הקטינות

הנאשם הנאשם הורשע, לאחר שמיעת ראיות, במספר רב של עבירות מעשה מגונה בקטינה בת משפחה, שטרם מלאו לה 16 שנים. ובקטינה נוספת גם בת משפחה, שטרם מלאו לה 14 שנים.
באחד המקרים המתוארים בגזר הדין ביקש הנאשם מאחת מבנותיו "לעשות לה נעים" וללטפה. מ' נעתרה לו והנאשם נהג ללטפה בבטנה, בגבהּ, בחזהּ, מעל ומתחת לבגדיה, תוך שנהג אף לומר לה שהוא יודע שהיא נהנית מכך מכיוון שפטמותיה מזדקרות. 

השופט הבכיר צבי סגל מציין בגזר הדין כי נוכח הנסיבות למשפחה ניתן "תפקיד שלא יסולא בפז ושבו יש לצקת תכנים לרוב, שתנאי הכרחי לו הוא הכרתה בהיותן של מ' ו-ר' קורבנות, המשוועות לאהבה, אמפתיה והכרה הנזקקים לשיקום אינטנסיבי. הן לא חטאו או פשעו, וכל עת שרגש אשמה יפעם בליבן יש להמיסו באהבה רכה ומכילה. הנאשם הוא אפוא העבריין הבלעדי בנסיבות העניין. לפיכך, אין גם לראות ב-מ' מקור לכל הצרות שהומטו על בני משפחתה לנוכח הרשעתו ועונשו של הנאשם; הוא, ורק הוא בלבד האחראי לטרגדיה הזמנית המתרחשת בתקופה זו של ניהול המשפט, ועוד קודם לה בעת החקירה....". דברים אלה חשובים במיוחד נוכח הקביעה כי משפחת הנאשם נתונה בדיסוננס קשה עד להחריד.

חשוב לציין כי מין במשפחה מחייב שיקול הרתעת הרבים החמרה בעונש, אולם בנסיבותיו של מקרה זה, ובמיוחד בהתחשב בפגיעה בבני משפחתו של הנאשם, כולל אחת מקורבנות העבירה, בית המשפט לא מצא לנכון להעדיף את שיקול הרתעת הרבים על פני יתר השיקולים.


תמונה: flash 90

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה