אזעקה נשמעה בהרי ירושלים



אזעקה נשמעה הערב (יום ג׳) בגזרת מטה יהודה ומבשרת, ככל הנראה בוצע יירוט אחד באזור מטה יהודה, לא ידוע על נפגעים. במשטרה מבצעים סריקות באזור

הערב (יום ג׳) נשמעה אזעקה בהר ירושלים באזור מטה יהודה ומבשרת, מדובר באזעקה החמישית שנשמעה בירושלים מאז תחילת ירי הטילים לעבר ישראל. ככל הנראה בוצע יירוט אחד באזור מטה יהודה, לא ידוע על נפילות או רסיסים. 
 
פיקוד העורף מנחה את הרשויות המקומיות במרחבים בירושלים והסביבה להישמע לכללי הזהירות בזמן אזעקה. התושבים מתבקשים להשאיר את חדרי המדרגות פתוחים ובכך לאפשר לתושבים כניסה מהירה למרחבים מוגנים.

השוהים מחוץ למבנה מתבקשים להיכנס למחסה קרוב, לשכה על הקרקע ולהגן על הראש באמצעות הידיים. אנו מבקשים לא להימצא ברחבת כניסת בניינים, מכוון שקיים סיכון לרסיסים והדף כתוצאה מנפילת טילים בסמוך לבניינים.

חשוב להתרחק מחפצים לא מזוהים או מרקטה המונחת על הארץ. במקרה כזה, יש להרחיק סקרנים ולהודיע למשטרה. 

רשימת המקלטים מפורסמת באתר העירייה.

לאור ההסלמה בירי הרקטות מהרצועה והחשש מהפרות סדר ברחבי הארץ בהערכת המצב שקיים מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין  הוחלט כי רמת הכוננות במד"א תעלה לרמה הגבוהה ביותר ומאז מוקדי מד"א בדרום הארץ, במרכזה ובירושלים פועלים ממרחבים ממוגנים.מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "כוחות מד"א פעלו גם היום, זה היום החמישי ברציפות, בכל האזורים בהם נשמעו אזעקות, יירוטים ונפילות. זהו המקום להודות לכוחות מד"א העושים לילות כימים ונמצאים בחזית העורף, גם כאשר הם נאלצים להשאיר מאחור במרחבים המוגנים את בני משפחותיהם. אני מבקש מהציבור להמשיך ולנהוג באחריות ובשיקול דעת, להקפיד על הנחיות פיקוד העורף ולהימנע מלהתקהל בזירות נפילה ובאזורים המרוחקים ממרחבים מוגנים. מדובר בהנחיות מצילות חיים, כפי שכבר הוכח בימים האחרונים". 


תמונה: flash 90 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה